Dat ze dat ondertussen niet wisten dan op je school. Mijn vader zou nu, had hij nog geleefd 70 zijn. Ik ben zelf 33. Heb er nooit een probleem mee gehad ofzo. Nu pas realiseer ik het me meer, vooral als ik met mensen van net een paar jaar jonger praat, dan heb ik het over mijn ouders van 70 en dan herkennen ze dingen van hun opa en oma... dat klinkt voor mij dan zo raar.
Zelf ben ik 40 en mijn vader is 67 en mijn moeder 66.best jong dus nog en ze zijn op zich in goede gezondheid.mn vader wat doof maar heeft straks een gehoorapparaat haha!
Ik ben 31, mijn moeder is 56 en mijn vader 57. Heb ook nog zusjes van 26 en 18 en een broertje van 16.
Ik ben 29 en mijn ouders beide 52. Ik heb dus jonge ouders. Mijn broertje daarentegen is pas 18 voor hem zijn ze 'ouder' .
Ik ben 28, mijn vader is 53 en mijn moeder was 51 (vorige week overleden) Heb het altijd als heel fijn ervaren dat ze zo jong waren. De generatiekloof is dan niet zo groot.
Sorry off topic, maar moet even reageren!! Jeetje meis, nog gecondoleerd! Dikke knuffel voor jouw en wens jouw en je familie heel veel sterkte!