mijn moeder is 53 mijn vader zou 69 zijn ( is al 24 jaar overleden) Mijn moeders 2de man mijn stiefvader zou 71 zijn geworden afgelopen zaterdag. Zelf ben ik 25 en mijn zus is 30
Mijn moeder us 47, mijn oma wordt morgen 70. Vind het vaak wel grappig dat de ouders van de mensen met wie ik omgaan vaak de leeftijd van mijn oma hebben Mijn broertje is overigens pas 8, dus hoewel ik een hele jongr moeder heb. heeft hij een wat oudere moeder, haha!
Mijn vader zou 53 net zijn en me moeder is 48. Ik zelf ben over 1,5 maand 21 jaar.... Mijn vader is op zijn 49e overleden.... Mijn oma (van me vader) is wel weer jong nog maar 69 jaar. Maar die was 16 toen ze me vader kreeg Ik ben de oudste maar ik had eigenlijk nog 1 broer en 1 zus... Bij mijn vriend is het zo : Vader nu 71 moeder zou nu 67 zijn. Mijn vriend is 35... Maar heeft 2 zussen van 44 en 46 jaar.
Vraag me nu gelijk af of jij nu niet een oud klasgenoot van mij bent haha! Maar als jouw naam met een N begint is dat niet zo. Iig, mijn vader is 54, mijn moeder bijna 52. Ik ben de oudste van de kinderen en ben 29.
Ouders hier beide 60, ik 26. Schoonouders daarentegen beide 50 en man 28. In mijn oude klas was mijn moeder een van de oudere moeders, de rest was met gemak tien jaar jonger.
Mijn moeder is afgelopen vrijdag 53- geworden in mijn vader is 58 jaar. Ik zelf ben 27 jaar. Mijn moeder was zelf 26 toen ze mij kreeg.. Ik vind het zeer prettig om jonge ouders te hebben. Mijn vriend heeft nog jongere ouders. Hij is zelf 32 en zijn moeder en vader zijn alletwee 52 jaar.