Ik ben zelf net 27 jaar en me vader is net 50 geworden en me moeder 48.....heb dus jonge ouders. Ze dachten ook vaak dat me moeder me zus was, omdat ze er ook nog eens jong uit ziet....
ik ben 24 en mijn pa is 74 en me moeder 69... dus heb oude ouders.. kreeg ook vaak te horen dat ik met me oma en opa op stap was
Mijn moeder is 69, mijn vader 64, ik wordt zelf volgende maand 38. Ik ben wel de jongste thuis mijn oudere broers zijn 42 en 44
Mijn ouders zijn 51, en ik 24 jaar. Er wordt regelmatig gedacht dat mijn dochter van mijn moeder is, zelfs als ik erbij Ben.
ik ben 29 jaar, mijn zusje ook (tweeling) mijn mama is 50, mijn papa 52 jaar mijn grootouders zijn tussen de 75 en 77 jaar alle vrouwen in mijn familie zijn vrij vroeg mama geworden, mijn mama was 20 toen ze zwanger werd van ons ik was 25 toen ik zwanger werd van mijn zoon ik vind het leuker om een jonge mama te zijn / te hebben... maar de natuur moet natuurlijk ook een handje helpen....
Ik 22 (bijna 23) Broertje 19 (bijna 20) Moeder 53 Vader 54 Opa's nooit gekend 1 oma ook niet Andere oma zou nu 105 zijn (2jaar terug overleden)
M'n moeder is 60, m'n vader 68 en ik ben 30. M'n moeder is niet oud voor haar leeftijd. Die is nog echt met haar 2e jeugd bezig. M'n vader daarentegen is de laatste jaren wel echt een lief opaatje aan t worden.