Ik ben 27, mijn moeder is 61 en vader 57. Mijn moeder was nog ongepland zwanger geworden op haar 44-ste, daar is miijn prachtig jonge zusje van gekomen, bij haar werd idd gedacht dat mijn moeder haar oma was.
Ik ben 34 en mijn moeder is 54 MNijn vader is al heel lang overlden ( 22 jaar geleden) en zou nu 62 zijn geweest Mijn moeder was 19 en mijn vader 27 toen ze mij verwachten
Ik heb nog jongen ouders. Al hoe wel ze nu echt ouder gaan worden merk ik maar ik ben zelf ook al zo wat 40 Ik ben zelf 38. Mijn moeder is net 60 en mijn vader is 63. heb nog een oma van 82 de rest is wel allemaal overleden.
Ik ben 23, mijn moeder is 42 en mijn vader 45. Kom uit een familie waar bijna iedereen jong kinderen heeft gekregen dus ik heb zelfs al mijn opa's en oma's nog, heerlijk!
ik ben 27 en mijn moeder 47 (heb nog oudere zus van 30 en ben de 2e van 5 van mijn ouders samen) en mijn vader is 55. (en heeft nog 2 kinderen uit een eerder huwelijk)
Je vader is idd niet echt jong, maar ja wat maakt t ook uit! Ik ben 24 en mijn opa is 73 dus hij had idd best je opa kunnen zijn.
ik ben 26 en mijn ouders zijn 46 en 44, erg jong dus Maar je bent zo jong als jij jezelf voelt, leeftijd zegt niet altijd wat!
Ik 24 mijn moeder 48 mijn vader 47 haha hier was het altijd andersom (mijn opa en oma zijn nu 73 en 75 geloof ik) hier was het altijd als mijn opa mij kwam halen, je vader is er... vind het wel heerlijk hoor zulke jonge ouders een van de redenen dat ik zelf jong moeder wilde worden en ook ben
Ik ben 26, broer 29. Moeder zou nu net 53 jaar zijn geworden(2 jaar geleden overleden) vader is 52. Vriend is 26. Moeder 56, vader 58
Dat kreeg ik vroeger ook te horen als mn moeder me kwam halen. Ik ben 31, mn moeder 70 en mn vader 69.