ik ben 22 mijn moeder 44 vader 48 mijn opa 60( overleden ) oma 65 (moeders kant) mijn opa 79 mijn oma 78 ( vaders kant ) mijn overgroot oma 90 (moeders kant )
Wat vind jij er niet leuk aan? Mijn moeder is ook 68 en ik kan werkelijk niet benoemen wat er niet leuk aan is.. hetzelfde geldt voor mijn schoonouders van 71 en 79
Mijn moeder is nog jong... Ik ben zelf 26, zij is 45. Mijn vader is 55 geworden onlangs. Ze worden relatief jong opa en oma... Mijn moeder zeker .
Ik ben 24 (de oudste) en mijn moeder is 52 en mijn vader 57.. Mijn man is 28 (ook de oudste) en zijn ouders zijn beide 49..
dat zie ik ook niet zo.... mijn moeder is 74 en mijn vader 73 Ik vind het geweldig dat ik ze nog heb, en ze doen ook nog van alles met ons en onze meiden. Ieder jaar gaan we 10 dagen met elkaar en nog een andere zus met de sleurhut naar de camping, en in de zomer zoeken ze ons vaak op. Ik heb werkelijk fantastische ouders, die ondanks hun leeftijd nog heel sportief zijn!!! het enigste minpunt wat ik dan kan bedenken is, dat ze misschien onze kinderen geen 18 zien worden, maar goed ik roep altijd , mens je wordt misschien wel 100
Ik ben zelf 27. Mijn moeder is 53 en mijn vader is 56. Over 2,5 week zijn ze 34 jaar getrouwt. Mijn schoonvader is trouwens 60. En mijn schoonmoeder is 56.