Ik ben 23 en mijn beide ouders zijn 52. Maar mijn schoonouders zijn net zo oud/jong en mijn lief is 31. Dus ik heb "gemiddelde oude ouders" en hij heeft "jonge ouders"? haha
zelf 29 , mijn moeder is 55 en mijn vader 60. Heb nog een oudere half broer van 40 en halfzus van 38 en een zusje van 28 en een broertje van 18. Dus bij ons gemiddeld voor mijn halfbroer zus jonge ouders en voor mijn broertje oude ouders. broer van 40 is trouwens zelf ook al (stief)opa. was 21 bij zijn eerste en de oudste van zijn huidige vrouw heeft op haar 19 de haar eerste kindje gekregen en haar moeder kreeg haar op haar 18 e. dus de oudste van mijn broer is 1 jaar ouder als mijn broertje. ..
Papa leeft niet meer, mama is net 71 geworden. Mijn beide broers waren 16 en 19 jaar toen ik werd geboren dus een aardige nakomeling
Mijn ouders zijn vrij jong (moeder 46 en vader 51) ik ben net! 30. Hier denken ze altijd dat mijn moeder mijn zus is dus dat is weer de andere kant natuurlijk
Mijn vader is 21 jaar ouder en is nu 55 en mijn moeder is 22 jaar ouder als mij en is nu 56, zelf ben ik dus 34. Ik ben de oudste thuis en de jongste is 20.