hoe oud

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 19 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha ik weet niet of ik het goed zet hier...
    maar ik ben heel benieuwd hoe oud/jong
    hier iedereen is... en dan bedoel ik meer hoe
    oud je was toen je zwanger werd....
    Ben echt heel benieuw! vind het gewoon leuk
    dat te weten!
    ik ben zelf niet zwanger maar ik zou als het kan graag
    jong mammie willen worden.......

2. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Anniek

Ik ben 22 jaar en 22 weekjes zwanger. We hebben ervoor gekozen om jong ouders te worden omdat we dan nog een heel leven met de kleine voor ons hebben. Mijn vader was al een stuk ouder toen ik kwam en dat vond ik zelf toch wel een nadeel.
    Maar ik ben toch wel nieuwsgierig hoe oud de rest hier is :)

3. Annelies

Annelies Niet meer actief

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja ik ook
    mijn vriend heeft een pa van in de 60.....
    das echt minder... mijn mam en pap zijn 50...
    en nog lekke rvitaal!
    Als ik het voor het zeggen hebzou ik graag dit jaar nog zwanger
    worden!
    Dus ben ik mooi 21 als ik zwanger ben.....
    Maar eerst de financiën hihi

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
  6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi Anniek

Ik ben 23 en ook nog lekker als ik beval.

Je hoort nu van sommoge mensen wat ben je jong dat je er al aan begin terwijl het 20 jaar geleden de normaalste zaak van de wereld was.

Mijn ouders zijn 44 en 45 en worden voor de 3e keer al opa en oma lekker jong en vitaal.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    gewedlig dat er zoveel jonge mama's zijn!
    Ik vind mezelf wel jong... maar niet tejong om aan kinderen
    te beginnen...
    maar bji mij is meer het problem de financiele kant!
    Het is allemaal zo duur-> ik weet dat ik dat aan mezelf heb...
    maar toch ik wil ook wat goeds en wil niet over komen als->
    ongepland dus geen geld.... wat dat is niet!
    Begrijpen jullie me als ik dat zo beschrijf?

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik ben in februari 21 geworden.
    Ik heb altijd al jong moeder willen worden.

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ook ik heb altijd graag jong moeder willen worden. Nadat ik mijn studie heb afgerond was ik opeens al 26. En toen had ik net mijn relatie verbroken...

Ach en nu is het nog per ongeluk dat ik zwanger ben, en tuuuuuuuuuuuuuurlijk komt dit niet gelegen. Volgens mij houd ik dat mijn hele leven. Ik ben nu 31 en ben nu ik over de shock heen ben hartstikke blij met mijn zwangerschap :)

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    hey hoi,
    ik was net 20 toen ik zwanger raakte en ben nu 21.
    ook een jonge mama in aantocht dus ;)

liefs!

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi !

Ik ben 28 jaar en ben dat ook als ons kleintje geboren wordt. Wij wonen in het zuiden des lands, en zijn echt niet extreem gelovig (ik eigenlijk helemaal niet) maar wij vonden het mooi om eerst te trouwen en dan aan kinderen te beginnen en zo is het ook gegaan.

Eerder had ik het ook al gewild, maar toen was ik pas aan het werk en hadden we pas ons huis gekocht en als we er dan over spraken waren het toekomstplannen. Nu ben ik heel blij dat ik zwanger ben, het was een bewuste keuze. Mijn moeder was ook 28 toen ze mij kreeg. Ze is nu 55, dus nog vrij jong en vitaal. Prima zo !

Groetjes,
    Nikki

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heeeee leuk ik ben ook in februari 21 geworden ik de 17e en jij?? :D

13. Niet meer actief

Hoi,

Ik was 14, 16 en nu 24. Dus ik was ook een hele jonge mama en nu nog steeds hihihi. Ik heb er geen moment spijt van gehad, en oke we leven niet in de superluxe maar we zijn gelukkig. En mijn kinderen zijn nooit iets te kort gekomen. Ik zeg altijd maar, ze hebben eten, kleren, en heeeeeeeeel veel liefde nodig. Ze hoeven toch niet perse alleen maar merkkleding en merkspeelgoed???

Groetjes

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    daar heb je 100% gelijk in!

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Ik ben in februari 22 jaar geworden, nog lekker jong dus maar de vader is al 28 jaar !!

16. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    toen ik van de eerste zwanger werd was ik net 18 is wel erg jong hoor achteraf niet dat ik er spijt van hem dat zeker niet maar ja je bent dan nog niet zo hoe moet ik het zeggen de andere kids kwamen toen ik wat ouder werd en dan sta je denk ik wat sterker in de schoenen
    ik heb er nooit spijt van gehad hoor maar als ik mocht kiezen deed ik het zo weer hahaha
    groetjs angela

17. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    al 28!
    sjongejonge wat een oude man haha :)

18. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben ook in Februari jarig vruchtbaar sterrebeeld haha.

19. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ja god wat is die oud die van mij is al 27

20. joep

joep Actief lid

13 nov 2005
    147
    0
    0
    Ik ben nu nog 29 en net 30 als ik mama wordt.
    Ik heb er al jaren na uit gekeken, want ik woon al vanaf mijn 20 ste samen. Maar eerst een huisje gekocht toen twee keer verbouwd, en nu dus zwanger. Wel grappig wij dachten alles een beetje ( in hoeverre dit mogelijk) te plannen, maar nu hadden we de bouw pas een maand staan. En ik had penceline, dus hadden we besloten om maar een drie maanden eerder met de pil te stoppen. We hadden januari afgesproken om te stoppen met de pil, maar dit werd dus oktober. Ik dacht altijd dat het wel een jaar zou duren voordat de meeste mensen zwanger zouden worden, dus voor ons gevoel hadden we nog tijd zat. Dus dan maar eerder stoppen. Maar toen hadden we het geluk dat het binnen een maand al raak was. En dat was wel even schrikken, want ons potje was op, na die verbouwing. Maar goed niks is onmogelijk dus dan maar verder sparen in die negen maanden. Tijd zat! Uiteindelijk is het als nog een heel gespaar geworden om dat we ook nog besloten hebben om te trouwen. Maar goed dat doe je zelf. Nu ben ik bijna 26 weken verder en alles is toch goed gekomen, het kamertje is bijna klaar de bruiloft is over drie weken en het kindje kan komen. Je moet altijd een stapje terug doen ook al heb je alles voor elkaar, dus wat maakt het uit eindelijk uit hoe oud dat je bent en of alles wel goed geregeld is. Het belangrijkste vind ik dat je zeker weet dat je met elkaar een kindje wil, en dat het een geen overhaaste keuze is. En dat het kindje ten alle tijden van harte welkom is. Dan komt het allemaal goed, of je nu 18 bent of 33. En je kunt het net zo gek maken als je zelf wil, ik denk maar zo, de een heeft een kamer voor 10.000 euro (even overdreven) de ander voor 1000 euro, en misschien wel net zo mooi.

Deel Deze Pagina