Zocht ik vandaag wat babykleertjes die mijn zoontje zo'n 1,5 jaar geleden aan heeft gehad, blijken er allemaal gele vlekke in te zitten, terwijl ik ze toch echt schoon heb weggelegd. Mijn zoontje spuugde aan het begin enorm veel, dus ik vermoed dat het spuugvlekken zijn die op de een of andere manier na verloop van tijd toch weer 'naar boven' zijn gekomen. Wie heeft dit nog meer en hoe krijg ik dit er uit? Met alleen gewoon wasmiddel en wat shout krijg ik het niet weg.
Ik had ook wat van die vlekken in kleertjes die ik gekregen heb, heb het met vanish en wasmiddel gewassen. Daarna was het eruit.
Heb het hier ook met Vanish Oxi Action gedaan. Maar wel intensief behandeld. Dus eerst op de vlekken. Daarna laten weken in een emmer met Vanish dan wassen met ook nog een dop Vanish. Toen was het er wel uit. Succes!
Je kunt kleding met vlekken ook in de zon hangen, dan trekt het ook vaak weg. Bij mij in ieder geval wel. Ik had hetzelfde probleem met de babykleertjes.
Vreemd toch dat je het schoon weglegd, en dat na verloop van tijd de oude spuugvlekken weer zichtbaar worden. Had nog een ander vlekkengoedje liggen, wat in principe een beetje bleekt. Omdat het toch bijna allemaal witte kleertjes waren op een deel maar eens geprobeerd. Vrij goed het meeste weggekregen. De rest van de niet witte kleertjes maar eens intensief met vanish oxi proberen. Gewoon de poedervorm?
Ik gebruik de Vanish Oxi in gel-vorm, trekt extra goed in. Er is meer kleding dat geel wordt als het lang ligt....zal wel verkleuren, ook de al eerder onstane vlekken, waardoor het zichtbaar wordt.
ohjee...ik ben heel benieuwd hoe de babykleertjes van mijn dochter er dan nu uitzien..dat was ook zoon spugertje kon haar wel 5 keer per dag opkleden..maaruhm ik zweer bij ossengalzeep..ff flink schrobben en tadaa maar of het hier bij werkt...t is t proberen waard...
als het witte kleding is , kun je het probeen met 1 of 2 zakjes bakpoeder! klinkt gek, maar geloofde het zelf ook pas nadat ik het zelf had gedaan.. je voegt gewoon 1 of 2 zakjes bakpoeder toe aan je wasmiddel.. het beste werkt het natuurlijk met je kookwas, maar lagere temp. kan ook.. ik doe ook altijd even een voorwasje erbij trouwens succes iig! ik ben wel benieuwd of je het uiteindelijk voor elkaar hebt gekregen, en zo ja, hoe?
ik gebruik altijd shout voor de vlekken van me zoontje op zijn kleertjes.. heb dit ook gebruikt voor de kleertjes van hem waar nog oude spuugvlekken in zaten.. smeerde het eerst op de vlek zelf en liet het 15 min intrekken en daarna nog wat bij het wasmiddel in de wasmachine en alle vlekken waren eruit.
Ik had dat laatst ook, kleertjes schoon weggelegd, en 2 jaar later zat het vol met spuugvlekken! Ik haal vlekken er ook uit met vannish, maar dan met de tapijtreiniger. Dat werkt echt super. Alle spuugvlekken heb ik daar ook weer mee uitgekregen.
Ik weet niet wat dat is met die spuugvlekken, je denkt dat je het eruit hebt, dan haal je het een tijd later weer tevoorschijn en floep, daar zijn ze weer! Volgens mij bestaat er niets waarmee het er écht voor altijd uit gaat.