lekkende difrax tuitbeker

Discussie in 'Verzorging' gestart door juffie29, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Bij wie lekt de difrax tuibeker (zachte tuit) ook? Ik heb deze beker nu 3 keer gebruikt. Elke keer komt er sap uit het kleine gaatje naast de tuit eruit. Helaas zo hard dat mijn dochter elke keer lekker nat is:(.

Is deze nou gewoon stuk of moet ik iets doen met dat anti- lek ding?

2. girl21

girl21 Niet meer actief

ik zal er gewoon mee terug gaan, of via hun site even dezlefde vraag stellen..

meesatal krijg je een nieuwe, omdat er wel eens 'rotte appels' tussen kunnen zitten..

ik had t met de tuitbeker van de kruidvat eigen merk, heb via de site uitgelegd, en kreeg of een nieuwe of mn geld terug..

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  4. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16

Ja dat is die beker. En het lekt inderdaad zonder dat het een keer gevallen is. Ik heb die beker alleen vast gehouden.

Ik zal wel een mailtje sturen naar difrax.

5. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Mijn ervaring inmiddels is dat er geen lekvrije antilekbekers bestaan! Er is overal wel wat mee...

6. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik heb er 2 en ze lekker allebei! word je gek van je kan ze niet eens normaal meenemen. 'Maar ik heb er ook 1 van nuby en die lekt ook dus volgens mij zijn er geen bekers die niet lekken helaas

7. girl21

girl21 Niet meer actief

ik heb nu de tuit speen voor in een brede hals fles, die bevalt hier wel goed, en lekt tot nu toe niet! (maandje in gebruik nu)

8. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Antilek-bekers bestaan niet ;).... De beste bij ons tot nu toe was die van Nuby met het rietje dat je in kan vouwen met het schuifje alleen dat was weer heel moeilijk drinken omdat het ventiel in het rietje vel te lastig was. Dus knipte ik het antilek-ventiel eruit en: weer een beker die lekte!

Misschien een goed idee voor het beste idee van Nederland!

9. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Helpt het niet om het kleine gaatje even met je mond uit te zuigen. Daarna lekt hij meestal hier niet meer. Ik heb verschillende ervaringen met de tuitbeker van Difrax, ik heb er een die lekt maar ook een die nog nooit gelekt heeft. Wel zorg ik er voor dat als ik hem meeneem dat hij altijd rechtop staat. Maar in huis stuitert hij alle kanten op en dan nog lekt deze niet.

10. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Ik heb een mailtje naar Difrax gestuurd.
    Ze antwoordden dat je het ventiel met twee duimen goed moet aandrukken.
    Anders mag ik het ventiel opsturen en krijg ik een nieuwe.
    Mocht dat niet helpen, dan mocht ik de beker omruilen bij een drogist die een vertegenwoordiger op bezoek krijgen van Dirfrax.

Ik heb het ventiel nu goed aangedrukt. Bij de eerste test ging dit goed. Nog wel even aanzien.

Deel Deze Pagina