ik ben zwanger van de 2e. als beebje straks geboren word is mijn meisje net 2 of nog net geen 2. nu heb ik gekeken of er een plankje of een buggypod aan mijn kinderwagen past maar helaas... beiden passen niet. en ik wil mijn kinderwagen absoluut niet inruilen voor een andere. nu ga ik dus een duowagen aanschaffen. mijn kleine meid loopt al goed. maar is wel vrij druk dus blijft niet zo goed bij je. mijn vraag hoe lang hebben jullie de duowagen gebruikt? ik ga best veel alleen en lopens op pad dus het is geen overbodige luxe denk ik.
Heel lang. Tot kind 3 geboren was heeft mijn oudste erin gezeten. Die was toen 3,5 jaar. Je hebt er echt veel gemak van hoor. Ik zou mijn duowagen niet kunnen missen.
oke super. nu heb ik er vandaag 1 gekocht en was eingelijk wel benieuwd hoe lang ik hem zou gebruiken.
Hier ook 2 kinderen met bijna 2 jaar verschil. Ik had zo'n wagen waarin ze achter elkaar zaten, die hebben we ongeveer anderhalf jaar gebruikt en toen weer doorverkocht. Oudste van de 2 kinderen was toen ongeveer 3½ en ging steeds meer zelf lopen.