leren drinken uit beker, en geen pap willen! verdorie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by summer4life, Jun 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. summer4life

summer4life Actief lid

May 29, 2008
    117
    0
    0
    hallo dames hier
    onze meid van 6 maanden nu en een week oud, die krijgt sinds een paar dagen s middags drinken(diksap) uit een anti-lek beker dat gaat steeds beter,ze leert echt om de beker vast te houden, en wil ook echt zelf drinken lukt zo nu en dan al ,
    alleen sinds vanmorgen geprobeerd pap te geven van een lepeltje na een paar schepjes wilde ze niet meer hebben! normaal gaf ik haar smorgens wat rijstebloem door haar flesje heen, en s avonds dat ging goed.
    Nu heb ik dus van Nutricia pap met fijne granen gekocht meschien ligt het dus ik probeer wat anders
    heeft iemand ook tips,

groetjes van
    Summer

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,846
    3,362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wil je haar ochtendflesje vervangen door pap en lukt dat niet? Is dat het?

Je zou namelijk ook gewoon haar melk kunnen in dikken met rijstebloem om er pap van te maken. Dus gewoon nog wat meer erin, dan je bij de fles al deed.

Aan de andere kant: Je kan ook nog gewoon een flesje geven toch?

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Is ze al gewend om van een lepeltje te eten? Want dat duurde hier wel even! Als ik naar ons meisje kijk, vind ik het al heel wat wat jouw kindje doet hoor. Drinken uit een beker? Mevrouwtje vindt de fles wel zo makkelijk :)

Wat ik trouwens ook merk, is dat we niet teveel "nieuwe dingen" tegelijk moeten doen. Dus eerst een tijdje laten wennen aan het ene en als dat lukt pas met een volgende stap beginnen. Dat werkt hier wel goed.

4. Frieda

Frieda Bekend lid

Feb 24, 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Ik las pas ook de tip van iemand om wat fruit te pureren en dat door de pap te mengen, dan smaakt het wat lekkerder. Ik heb met Noelle pas ook geprobeerd om een bordje pap te geven en zij wilde het ook niet eten. Dus ik ga binnenkort ook eens proberen om er wat fruit door te doen, want misschien wil ze het dan wel.;)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,491
    36,450
    113
    Waarom wil je perse pap geven dan? Je kunt ook eerst nog even een flesje geven in de ochtend en dan straks als je kindje broodje leert eten de fles vervangen voor een broodje.

Share This Page