Hoe 'ouderwets' ben jij?

Discussion in 'De lounge' started by MamaMarije, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja daar was ze wel heel vrij in (ze had zelf 4 kinderen van 4 verschillende vaders dus ze was wel aan de ondeugende kant zullen we maar zeggen) maar het was standaard gewoon een zeur , altijd klagen :p

Ja dus ik ben niet gek als ik dat mijn kids wil leren dat ze niet overdreven gaan stampen en rennen en gillen enzo door het huis heen. Nou je moest hier eens een dagje komen luisteren, lijkt ook wel of hun pas gaan leven als wij gaan zitten savonds, de familie hamster :p (die leven ook snachts) soms hoor ik die kids om 1 uur snachts de trap oprennen en gillen en ze zijn 5 en 9 :$ snap ik echt niet!

2. fafje

fafje Niet meer actief

toevallig speelt dat nu bij mn moeder...zij woont beneden en buren boven haar 2 jonge kids...stel is zelf ook nog pas 21 en 23...het is zo gehorig...niet normaal..rennen en gillen echt serieus de hele dag door t/m 21u/22u (kids zijn 2 en 3 ofzo), mn moeder zet altijd hard de radio aan, ander sirriteer je je er echt zo erg aan..

Heeft ze er meerdere malen op aangesproken, maar helaas

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Rennen en gillen in huis is hier nu nog niet aan de orde, maar dat wordt hier ook niet getolereerd. Er moet gewoon gespeeld kunnen worden en als ze echt willen rennen en gillen gaan ze maar naar buiten, toch?

Qua ouderen: die kunnen er idd soms ook wat van! En dan beledigd zijn over een programma als Benidorm Bastars... sommige hebben weinig zelfreflectie, laten we dat maar stellen ;). Ik denk ook dat je naarmate je ouder wordt, steeds minder flexibel van geest wordt en dat daar het starre en zeurderige vandaan komt (zie ik iig wel bij mijn opa's/oma's!!).
    Verder leer ik mijn kids uiteraard wel respect voor ouderen! Maar ook dat respect wederzijds hoort te zijn...

Share This Page