Hoi! Kim is nu 3 weken en drinkt vrij onregelmatig, de ene fles 120 de andere maar 50... Kan dit kwaad? Ze lijdt er niet onder hoor! Ik vind het nu wel erg moeilijk om over te stappen van 8 naar 6 flessen. Eerst naar de 7, lijkt mij... Maar wat ik ook probeer, ze blijft strak om de 3 uur komen. Zelfs als ik d'r een half uur uitstel, drinkt ze geen druppel meer en na 3 uur wordt ze weer wakker! Heb jij tips voor mij? Alvast heel erg bedankt! Groetjes Mo
Als je een fles wilt minderen dan één en niet gelijk twee. Maar als Kim echt om de drie uur komt denk ik niet dat je makkelijk aan de 7 flessen kom. Het ene kind is eerder aan de 7 flessen dan het andere. Kim zal zelf aangeven wanneer ze een fles minder kan drinken. Biedt haar wel elke fles dezelfde hoeveelheid aan. Ilja
Bedankt voor je snelle antwoord! Ik bied haar steeds hetzelfde aan hoor! Alleen ze drinkt t vaak niet op, of ineens heel snel... Zal ik minder aan gaan bieden? Zodat ze misschien steeds hetzelfde neemt? Maar ja, als ik dat doe, blijft ze wel huilen tot ze voldaan is. Moeilijk, moeilijk!