Wij hebben een dochter met hele smalle heupjes; geen enkel broekje past haar. Wil zo graag leuker spijkerbroek kopen.. Maar waar nu?
Primarkt? Dat is zo'n legging achtige spijkerbroek (hoe heten ze?!) Noppies past mn smalle nichtje ook altijd goed
Name It valt hier ook smal uit en wij hebben ook een tengere kindjes. Maar dan zou er eigenlijk nog een riempje om moeten....
Mocht Noppies en Name It te duur zijn, Ter Stal heeft leuke kleren en valt altijd erg smal! Mijn mannetje is vrij smal en de spijkerbroeken van Ter Stal zitten erg mooi. Ook is hij een koukleum dus doe hem graag t shirtjes aan onder zijn bloesjes en dan neem ik meisjes shirts van de Ter Stal, die sluiten super mooi aan. Ik ga er nu gemakshalve van uit dat meisjes broeken daar ook smal vallen.
Name It valt hier juist erg wijd bij mijn smalle meisje, die broekjes staan haar echt niet. Of ik had het verkeerde model Noppies, de skinny's van de H&M en ik heb ook een heel fijn smal spijkerbroekje bij de Prenatal vandaan. Hier ook maat 86.