Hai meiden, Ben inmiddels 36,2 weken zwanger van ons eerste kindje en heb nu sinds eergisteren best veel harde buiken. Ook in rust. Heb eventjes de frequentie in de gaten gehouden maar er is niet echt een pijl op te trekken. Gisteren 4 in een half uur maar af en toe ook weer eventjes niets. De kleine is al volledig ingedaald en ligt met zij hoofdje vast in het bekken. Nu sinds gisteravond ook wat kramp erbij wat lijkt op menstruatie kramp. Zojuist wilde ik fftjes gaan liggen om wat te rusten en had toen een stuk of 4 vrij pijnlijke krampen die elkaar vrij kort opvolgden maar niet heel lang aanhielden. Nu weer eventjes niets... T is onze eerste dus ik heb geen idee waar ik vanuit moet gaan of op moet letten.. zegt dit uberhaupt iets? Of zegt t eigenlijk helemaal niets ?
Het kan wel een eerste aankondiging zijn, maar er zijn ook zat vrouwen die nog makkelijk een maand met deze symptomen rondlopen voordat de baby er is. Ik zou het een beetje in de gaten houden en vooral ook lekker rustig aan doen en niet te intensief bewegen voor de zekerheid.
Ik heb al bijna 3 weken oefenweeen. Dam een paar dag wel. Dan weer rustig ene dag of 3... Ze worden wel steeds heftiger! We wachten rustig af, meer kan ik niet doen
Hier ook al enkele weken last van deze klachten, word well steeds vaker en pijnlijker maar hier nog steeds zwanger. Zegt dus niets helaas.
Hmmm jammer haha! Dacht idd al.aan oefenweeen...zou opzich ook wel erg vroeg zijn als.de bevalling zich nu of binnenkort al zou aandienen maar toch..stiekem hoop je er dan toch op . Zeker door die rottige bekkeninstabiliteit waar ik al weeeeeken mee thuis zit . Woensdag weer controle vk.. ik meld t wel ff maar stel me er maar niet teveel bij voor
Zou best wel oefenweeën kunnen zijn hoor. Je lichaam bereid zich als het ware al een beetje voor voor de bevalling, zou het wel even melden idd bij je vk.