Ik heb problemen met de verbinding van internet, al een hele poos. De poort is soort te ruim en dus pakt hij de kabel niet goed. Elke keer gaat de kabel eruit waardoor ik dus geen internet meer heb. Nu heb ik er een boek ondergedaan en nu gaat het goed, maar zodra ik tegen de tafel stoot, is het gedaan! Ik ben al naar de winkel geweest, ik zou de pc kunnen laten opsturen, maar ze kunnen geen indicatie geven van de kosten en ik wil niet een torenhoge rekening krijgen, voor een laptop die al een paar jaar oud is en ook een slecht toetsenbord heeft. Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en misschien iets soortgelijks heeft meegemaakt en mij dan een indicatie van de kosten kan geven? Of andere tips misschien?! Enige wat ik nu kan bedenken is een andere pc aanschaffen, wat ook de nodige kosten met zich meebrengt, vandaar eerst hier even mijn vraag voorleggen!
Is het stekkertje van je netwerkkabel niet 'lam' dan valt ie er ook uit. Heb je al eens een andere kabel geprobeerd?
Wat vervelend Ise Bo. Misschien een stekkertje halen dat op het stekkertje kan en dan in de pc? Of inderdaad een ander kabeltje proberen? Lastig hoor. Succes.
Nee helaas is het echt de poort, dat zeiden ze in de winkel ook direct! Dat poortje is gewoon niet goed! Ik heb al 4 keer een andere kabel aangeschaft, maar daar ligt dus echt het probleem niet!
Nee ze zeiden van niet! En ze wisten ook niet of het dan in verhouding (aangezien het toetsenbord ook slecht is)b goedkoper is om een nieuwe aan te schaffen ... lastig!