Zucht.. Ziek zijn en mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door fidel2010, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Echt even heek gefrustreerd, heb een griepje, opzich geen drama, voor t eerst sinds 2/3 jaar, heb t meteen goed te pakken. Ook dochterlief heeft een dikke verkoudheid/licht griepje

Hoort erbij natuurlijk en dan schiet t huishouden er echt bij in, vandaag echt hekemaal niks gedaan... Ik had er simpelweg geen puff voor, dochterlief bezig houden was al uitdaging genoeg vandaag. Vanavond. Na samen met dochterlief onder de douche, vl haar laten afdrogen aankleden ( normaal mijn ding), dat ging nog, daarna ben ik ook even 2 uur naar bed geweest

Denk niet dat hij even iets gedaan heeft.... Hoe moeilijk is het even de vaatwasser uit te ruimen afval weg te gooien en de vaatwasser weer in te ruimen?? Nu zit ik te kolven en kan daarna dus blijkbaar de zooi nog even opruimen... Cijn met een duf hoofd keelpijn koortsig etc... Zijn commontaar ach dan moet ik zijn moeder maar even vragen... Schaam me dood om die nu te vragen, tis nog nooit zo erg geweest... En wee je gebeentje als meneer ziek is, dan verwacht hij bijna nog dat ie vertroeteld wordt... Heb net aardig liggen zweten op bee, zijn commontaar jah t bed moet je morgen ook even verschonen.... Grrrrrrr

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh die kreeg van mij wel wat te horen hoor.. Hij kan ook best wat doen.. Sorry maar ik zou dat niet accepteren.. Hij kwam maar mooi van z'n kont af en deed wat..

3. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dat is vervelend! Volgensmij best man eigen, uitzonderingen daar gelaten.
    Hier helpt het als ik hem specifiek vraag of hij bepaalde dingen wil doen, misschien wil dat bij jullie ook helpen?!

Het zijn soms echt lompe boeren. Maar ik moet ook zeggen dat wij vrouwen altijd maar door gaan en zij dus ook niets minder verwachten.
    Die vaatwasser, het bed enz. lekker laten voor wat het is! Heeft hij er problemen mee, dan doet hij het maar mooi zelf;)

4. Metire

Metire Niet meer actief

Dan moet je zijn moeder maar vragen en je moet het bed verschonen omdat je je zo rot voelt dat je hebt liggen zweten?! Omg.. ik had het hem flink laten weten!! :x

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat is echt belachelijk... Mannen!!

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Jah ben der echt blij mee grrrr ben je ziek kan je nog alles doen, zegt hij makkelijk je gaat toch kolven en ook op bed, ehh jah, honden moeten nog eten en uitgelaten worden...

Ben blij dat t bijna weekend is, hij kan ook wat doen dan...

7. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Hier t andere uiterste, als ik dan een keer ziek ben gaat hij héél erg overdrijven. Je moet wel drinken hoor, nee eb ik geen zin in. Maar dat is belangrijk, dit vind je zo lekker, drink maar op. Etc. Hetzelfde met eten..
    Op zich heel lief, maar niet als ik ziek ben ;)

8. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Euh alleen in het weekend doet hij iets? Wat is er mis met hem Door de weeks?
    Jemig. ... die had echt de wind van voren gehad van mij

9. kaja

kaja Actief lid

19 apr 2008
    134
    9
    18
    Tja mannen...... Breek me de bek niet open. Sterkte ermee !

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik had zijn moeder gebeld met de mededeling dat zij haar zoon even moest bellen om te laten weten dat JIJ echt hulp nodig hebt ... LOL wat een ass die man van je! Beterschappp het huis zal niet vergaan als het een week niet wordt gedaan ... Tegen die tijd plakt je man wel aan de grond en zal het wel duidelijk zijn ... ongelofelijk!

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Thja zijn excuus is... Hij maakt lange dagen... 04.15 gaat de wekker, 04.45 zit hij in de auto is vaak 19.30/20.00 pas thuis, jah hallo, normaal niet zo'n punt... En vragen dat ik klaar was met kolven tisser ?? NIKS!!
    Voel me vandaag iig een stuk fitter, uitslapen was wel lekker geweest maarjah zal je net zien de energiewacht komt om 08.00 uur

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wat irritant!

Ik zou het huishouden gewoon laten voor wat het is. Sterker nog; wanneer ik écht niet lekker ben, staat het eten hier ook niet op tafel. Dan komt hij na een lange dag werken thuis en is er nog niks aan gedaan. Ziek is ziek. Ik zorg voor hem en wanneer ik daar niet toe in staat ben, verwacht ik dat hij het voortouw pakt. Dat is misschien niet altijd even leuk, maar dat is het andersom ook niet. Ik weiger toch echt om mezelf te overwerken of iets dergelijks wanneer ik al ziek ben.

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Voel me gelukkig vandaag al een stuk beter, nu zorgen dat ik mezelf niet voorbij ga, even t hoogst nodige..

Even dus wat dingetjes gedaan( afval verzameld, vaatwasser in en uit geruimd, poeh poeh was 30 min bezig) was dat nou teveel gevraagd, ga t ehm vanavond ook echt even mededelen !!

Daarbij dochterlief is ook echt niet lekker, dikke verkoudheid, hoest alles bij elkaar, en die is toch belangrijker als dat verrekte huishouden

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die man van jou is gewoon strontverwend! Hij is gewend dat jij alles daar doet en heeft er blijkbaar geen zin in om zijn handen uit de mouwen te steken.
    Denk dat je daar gewoon verandering in moet brengen door hem elke dag iets te laten doen, waar samen wonen moet samen gezorgd worden!
    Ik doe in principe ook alles hier maar als ik eens iets vraag dan doet mijn vriend dat zonder problemen, of hij nu gewerkt heeft of niet en dingen als de afwas of als er eens gestofzuigd moet worden doet hij uit zichzelf.

15. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Heel herkenbaar!
    Net als het eeuwige verhaal dat mannen altijd zieker zijn. Nu ook de mijne. Nou heb hem gisteravond gewoon naar buiten gestuurd met de hond. Voel me de afgelopen 26 weken ook vaak genoeg niet helemaal super en dan zet ik ook door. Was dit keer zonder mokken :D

Beterschap voor jou!

16. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Hier ben ik het niet mee eens. Haar man maakt lange dagen. Ik kan het me heel goed voorstellen dat wanneer hij terug is van het werk, hij er geen puf voor heeft om dan nog wat in het huishouden te doen en dan oppert om zijn moeder te vragen.
    Zo als ik het lees zegt hij er verder ook niks over dat het huishouden nog niet is gedaan.

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nee dat niet, en ik vraag oko niet of hij wil stofzuigen de was etc etc dat komt wel weer, maar was t zoveel moeite om even t aanrecht leeg te maken?? Want hij kon ook zijn brood smeren in die bende

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    tja momenteel ben ik ook gesneuveld en doe ik wat ik kan, dochterlief begint ook al te snotteren, t jkleine mannetje zit ook niet in zijn vel ,en als man thuiskomt tja jammer de bammerals het eten dan niet op tafel staat, moet het huishouden ook proberen te draaien en dat kost me al moeite genoeg.. Maargelukkig als ik wat vraag doethij het wel, al staat het afval er ook nog steeds ;)

Deel Deze Pagina