Hoe overleef ik: het wachten op 1e echo (na 6 miskramen)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MotherOfAnAngel, 6 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik ben zwanger♡ maar voor de achtste keer...
    Ik heb 1 prachtige dochter en 6 miskramen gehad van zeer vroeg tot wat later in het eerste trimester

Ik ben zo zo zo bang... bij geen enkele miskraam heeft er een hartje geklopt door dragerschap chromosoom afwijking (nooit levensvatbaar geweest)

Hoe kom ik die laatste 4 dagen nog door.

Woensdag intake verloskundige + echo (in de avond pas om 19u15)
    En vrijdag in het ziekenhuis.

Woensdag ben ik 5 weken 6 dagen of 6 weken (afhankelijk van eisprong 1 of 2 dagen na de ovulatiepiek)

Vrijdag 6+1/2

Willen jullie heel hard meeduimen

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.928
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik duim voor je mee!

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  3. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik duim ook mee!

4. MB91

MB91 Fanatiek lid

Ik duim heel erg voor je mee lieverd. Onwijs gefeliciteerd en we hopen op een sterk plakkertje!!! Ik kan nu zeggen...leid jezelf af met uitjes buiten de deur, afspreken met vrienden of een bioscoop avondje.. maar begrijp heel goed dat dat niet makkelijk is. Helaas gaat de tijd gewoon tergend langzaam als je ergens naar uit kijkt. Heel veel succes!!

5. emmen88

emmen88 Actief lid

1 sep 2014
    364
    469
    63
    Oh man wat een moordende 4 dagen nog zo! Ik kan me de stress herinneren toen ik zwanger was na 4.5 jaar en 1 miskraam. Zoveel miskramen als jij is helemaal loei eng. Sterkte en tsja, afleiding maar ik weet ook dat mij dat ook niet lukte..

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Afleiding zoeken idd...niet nog wat te klussen in huis ofzo waar je je op af kan reageren? Het zijn in elk geval 4 heeeeele lange dagen. Duimen hier met je mee.

Hier 3x mis na mn dochter, waaronder een t21. Wij moesten een paar weken wachten met deze voor een eerste echo, dat zagen we beiden echt niet zitten.

Dat belletje naar een echostudio was toen verdraaide snel gemaakt en hadden toen in elk geval locatie, vrucht bevestigd en de hartslag was een onverwachte bonus (ivm termijn).

Maar met 4 dagen nog te gaan denk ik niet dat je via die route sneller een antwoord hebt op je prangende vraag.

7. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik duim met je mee en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

8. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Wat een rot periode... kun je wel voorzichtig blij zijn met de zwangerschap? Over een paar dagen zie je hopelijk een hartje kloppen. Met jouw verleden lijkt het mij ook prettig als je wekelijks controle kunt hebben, of is de eerste echo bij jou het spannendste?

Heel veel succes de komende dagen en idd zoek iets waarbij je, je concentratie nodig hebt. Dan kun je ook niet te veel er aan denken. X

9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik duim en hoop met je mee! Wat een spannende en slopende tijd weer.

10. Sassefras01

Sassefras01 Actief lid

23 jan 2019
    367
    481
    63
    Vrouw
    Ik kan me zo goed voorstellen wat een vreselijk lange en spannende (nu nog) drie dagen dit voor je gaan zijn. En dan ook nog pas in de avond de afspraak… Veel meer dan proberen afleiding te zoeken kan je niet doen. Ik wens je in elk geval heel veel succes en ik duim voor je! Je hebt het zo verdiend dat je nu eindelijk (weer) een kloppend hartje gaat zien!

11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik duim voor je meid dat je een goede zwangerschap mag hebben, met kloppend hartje:)
    (Gezonde jaloezie) ik moet namelijk nog ff wachten op bevestiging :roflmao:

12. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Succes lieve meid.

En gefeliciteerd met je zwangerschap.

Misschien raar maar mij hielp het om zo veel mogelijk contact te hebben met het kindje en mezelf gerust te stellen dat het goed zou zitten (het voelt nu ook anders dan bij mijn miskramen).

Ik duim voor je en denk aan je!!

Deel Deze Pagina