Heb sinds vrijdag al elke avond na het eten zulke darm krampen. Op dat moment wordt ik er zo naar van dat ik helemaal in elkaar zak. Is dit normaal elke avond? Het doet echt zo'n pijn!
Nee, dat is niet normaal!! Wel liggen ze nu misschien op een iets andere plek en mogelijk in de verdrukking, maar zo'n pijn hoor je niet te hebben hoor!! Kun je wel normaal naar het toilet?
Nou dat klinkt niet normaal...ik zou morgen maar even de vk bellen en anders de huisarts. Beetje darmkrampen af en toe alla maar zo erg... Beterschap ermee
Nou als ik naar de wc ben geweest is het ergste weg. Zonder veel in detail te treden er is niet veel productie op de wc beetje maar haha. Morgen toch maar eens de vk bellen dan...hoopte eigenlijk dat het normaal zo zijn
Nou, verstopping tijdens de zwangerschap is wel vaker voorkomend, maar daar valt wel wat aan te doen hoor! Sterkte!
Weet niet of het verstopping is want me stoelgang is verder goed. Elke dag wel 1 keer zeg maar, volgens mij is dat genoeg toch? alleen dus na het avondeten echte pijn en komt echt opeens op.
Maar je zegt dat je niet veel productie hebt... Begrijp daaruit dat het niet goed lukt op de wc, dat niet alles eruit komt zeg maar... Misschien zit er toch wel wat vast. Probeer anders Yakult eens, dat helpt bij mij goed! Heb je last van je darmen na elk soort avondeten of alleen bij bepaalde producten? Of misschien door wat je erbij drinkt?
Nou bedoelde meer dat ik tijdens de darmkrampen niet veel productie heb wat ik normaal wel had als ik wel eens krampen had zeg maar. Zal is letten op wat ik eet maar kan me niks herinneren wat anders is. Eten voornamelijk heel gezond maar dat al een lange tijd. Vee groente, vlees en vis en dan ook nog altijd vers klaargemaakt. Geen idee of dat invloed heeft
Hmmm, klinkt toch wel als verstopping... Heb zelf al jaren last van PDS, weet een hoop van krampen en verstopping Je eet wel voldoende volkoren producten? Het is overigens wel normaal hoor dat je last van je darmen hebt tijdens de zwangerschap!
Ga morgen toch even bellen, ben ook bekend met darmklachten maar zo pijnlijk niet? Als ik zo'n kramp krijg is het eerste wat ik roep dat ik nooit wil weten hoe een wee dan voelt want dat hou ik nog geen uur vol. Het is nog nooit zo pijnlijk geweest. Weet niet of het verstopping is aangezien ik elke dag normaal naar de wc kan. Heb wel eens verstopping gehad en toen kon ik echt een paar dagen niet of heel moeilijk en dat heb ik nu niet. Me buik is ook de hele dag gevoelig zeg maar.
Haaii meis. Wat vervelend zeg!! Heb vaak ook last van me darmen.. enkele keer zo erg dat je niet weet waar je het moet zoeken van de pijn.. Had het afgelopen zondag nog.. krampen trokken naar me rug en viel bijna flauw van de pijn. Had toen ergens anders gegeten.. Ben er achter gekomen dat ik zowieso niet tegen olie kan met koken.. We hebben nu gewoon vloeibaar boter.. Misschien dat het zoiets is? Zou wel even langs de HA gaan.. Is niet helemaal goed hoor!
ik ben vandaag en gisteren naar het ziekenhuis geweest met precies dezelfde klachten kon helemaal niets meer van de pijn. Ging ook normaal naar de wc maar toch verstoppingen... heb daar nu iets voor gekregen en nu moet het over gaan dus misschien is het bij ook zo maar je moet er wel even naar laten kijken want ook verstoppingen zijn niet prettig
ik heb dan niet zo een pijn... of helemaal niet zeg maar... maar ik moet soms wel 2 a 3 keer naar het toilet in 1 dag... heel irritant is dat... dat komt niet altijd voor maar wel de afgelopen dagen zeg maar.. Vandaag 2 x geweest... is dat erg?
Geen idee of dat erg is Ik kan maar 2 keer per week als ik geluk heb:S Als ik minder vezels eet wil ik het niet eens weten hoe weinig ik dan moet
Misschien eet ik teveel vezels?? Ben bang dat het niet goed is voor de baby... dat je 2 a 3 keer naar het toilet moet...
Hihihi weet niet of dat kan.. teveel vezels eten Mijn vriend die heeft ook een abonnement op de wc had je het voor de zwangerschap ook al? Ik denk dat het niet zo erg is.. zeker als je geen pijn hebt.. Maar anders moet je het even aan je vk of ha vragen?
ja voor de zwangerschap had ik het ook wel eens... niet altijd hoor... toen vond ik het ook raar.. maar nooit iets mee gedaan... ging eerst elke ochtend naar de wc en daarna niet meer.. maar toen ineens 2 keer.. en soms 3 keer verspreid in een dag... Heel vervelend. nu heb ik daar ook weer last van...
Ik durf het niet te zeggen meis.. Ik zou even de ha of vk bellen.. Maar denk dat het erger is als je helemaal niet kan en alles verstopt.. Jij bent lekker schoon van binnen zo hihihi