Hoe overleef jij een pinstoring?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cin85, 21 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook bijna nooit contant geld in huis.. Wel een creditcard, dus daar zit meer marge op dan een pin haha, en nog 2 spaarpotjes vd kinderen, die zou ik nog wel kunnen plunderen als de voorraadkast leeg raakt :cool:

2. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Als alle banken plat liggen, dan kan een winkel zich niet meer bevoorraden. Dat soort dingen gebeurd allemaal met digitaal geld bijv. en ik denk niet dat ze ineens grote hoeveelheden contant willen hebben op locatie, als ze het niet meer kwijt komen bij de banken. (risico op overvallen wordt dan elk uur groter) En dingen als wisselgeld, wat ze nu halen bij de banken.. dat kan dan niet. Dat is op een gegeven moment op, sta je leuk met je briefje van 20, maar hebben ze niet gepast terug. Ik denk als de banken allemaal plat liggen, de winkels over het algemeen dicht gaan. (op misschien de kleine zelfstandige na).

3. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dat was de situatie van Xjaar geleden, inmiddels is het een heel netwerk van kabels gelukkig. Ze zijn hier in kaart gebracht:
    https://www.submarinecablemap.com/

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Haha nee daar werd ze echt hyper van. ;)

5. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    ons boodschappen geld staat op een apart spaarpotje in mijn ing. En als ik wat nodig heb kijk ik op mijn scanner hoeveel het kost en dat boek ik dan over.Rood staan kunnen we verder ook niet. En ik heb thuis ook een reserve potje met contant geld mocht t nodig zijn. Daarnaast idd genoeg eten in de vriezer en in huis zoals pasta en rijst.

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Oeps, ik loop achter.
    Ik word oud :roflmao:

7. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Alles wat ik verkoop op mp, gaat in een potje. Daar zit nu ruim 300 euro in.
    Maar verder heb ik nooit contant in huis, ik pin echt alles!

Deel Deze Pagina