eerste ochtend helemaal voor mezelf.....Vreselijk!

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door luckynumber4, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik heb er zo naar uitgekeken, de oudste 2 naar school, de jongste op bed en heerlijk tijd voor mezelf. Maar nu het zover is vind ik het vreselijk. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Nou ja, wel wat er moet gebeuren, maar ik heb er gewoon geen puf voor. Het is veel te stil en de tranen zitten me zelfs hoog. Ik schrik gewoon van m'n eigen reactie /gevoel. Ben ik echt zo raar of hadden meer mama's hier last van?

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik zou het wel weten hoor! Zet een lekkere bak thee of koffie en ga even lekker een uurtje of 2 naar je favoriete serie kijken :).

3. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Ja heerlijk met de beentjes omhoog op de bank en een koppie thee/koffie

4. without a name

17 sep 2015
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    heerlijk van genieten joh!! Ik kan niet wachten tot de jongste hier ook naar school mag. Die verveelt zich zo.

5. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    tis inmiddels al weer even geleden, mijn jongste zit al in groep 6. maar de eerste paar weken dat hij naar school ging? oh echt vreselijk, ik kwam thuis en vond er niks aan. ik voelde me zo alleen.
    maar heus waar, je went er snel aan!

6. PDaphne

PDaphne Actief lid

2 feb 2009
    193
    1
    0
    Haha sorry maar dat is niet echt herkenbaar :) Haal voor de volgende keer dat je even alleen bent een tijdschrift of een boek ofzo, of iets anders wat je leuk vind om te doen! Wat deed je voor je moeder was graag in je vrije tijd? Het went vanzelf! Sterkte

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Oo hier ook een ochtendje voor mezelf. Zoontje op psz. Ik zou moeten afwassen en stofzuigen maar ik zit op de bank met de tablet en koffie. Heerlijk! Ik moet zelfs mijn wekker zetten zodat ik de tijd niet uit het oog verlies om zoontje te halen :)

8. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik zou denk ik hetzelfde reageren, dus zo raar vind ik het niet. Moet al janken van de gedachten :)

Probeer idd lekker te relaxen met een heerlijk kop koffie/thee.

Dikke knuf!

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.897
    5.206
    113
    Home
    mijn oudste gaat alleen nog maar naar de peuters voor 3 uurtjes maar dat vond ik in het begin ook vreselijk!

ik ben nog niet echt alleen geweest want mn dochter was er toen al maar toch....

10. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik heb het niet meegemaakt maar de oplossing lijkt me in mijn geval simpel: gewoon weer een dag extra gaan werken zodat ik wat nuttigs te doen heb.

11. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Wat een lieve reacties allemaal! Ik heb inderdaad maar een kopje koffie gezet en kijk nu traumacentrum. Het zal inderdaad wel gewoon wennen zijn, hopelijk gaat het de volgende keer beter. Maar goed, het is ook al ruim 4 jaar geleden dat ik deze luxe had.

12. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik had dat in het begin ook wel een beetje. Maar nu vind ik het heerlijk. Ik kan alles doen wat er moet gebeuren en daarna heb ik meer tijd om van mijn kind te genieten

13. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Je jongste is nog thuis, wat nu als die over een paar jaar ook naar school gaat?
    Nee, ik herken het niet, heb het nooit gehad voor je het weet is je jongste weer wakker en kom je weer nergens aan toe ;)

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    ik heb daar absoluut geen last van. Als mijn zoon smiddags op de psz zit en mijn dochter ligt in bed dan vind ik het heerlijk om te niksen.
    Meestal lukt dat niet omdat ik alvast eten voorbereid of schoonmaak. Maar ik heb er echt geen moeite mee, lekker juist.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    Oh heerlijk juist!!
    Ik heb nu eindelijk weer twee ochtenden voor mezelf. Nou, genieten:):)

Straks als dejongste naar school gaat zal ik wel even moeten slikken. Maar dat duurt gelukkig nog even.

Lekker de beentjes omhoog jij!

16. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Ik ken het gevoel niet, maar je eerste ochtend vrij zou ik vooral lekker lui doen even :) Niks geen nuttige dingen in huis doen, maar even relaxen en ontspannen.

17. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    Ik had precies het zelfde. Kleine maand geleden ging mijn zoontje voor het eerst een dagdeel naar de psz. Oeh lekker even dit en dat in huis doen zonder rond rennende kinderen. Nou kwam thuis zat daar met MN kopje koffie in een stil huis echt te denken. Nou dit is erg stil ook nii leuk. Uiteindelijk lekker een serie op netflix gezocht en die ochtend lekker helemaal nix gedaan haha. Inmiddels gewend eraan en nu vind ik het echt heerlijk om even alleen te wezen of even paar boodschappen doen zonder de kids. Het went dus echt wel

18. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Mijn jongste gaat nu ook bijna naar de peuterspeelzaal, volgende maand en mijn oudste zit er al op. Ik heb binnenkort 2 ochtenden voor mijzelf en ik heb al een beetje nagedacht wat ik dan ga doen. Waarschijnlijk thuis wat schoonmaken en wat ik ook wil gaan doen is sporten, verder misschien wat slaap inhalen als ik moe ben. Misschien ook een idee voor jou? Of inderdaad gewoon lekker voor de tv is ook niet zo erg toch?

19. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Ehhh nee, niet zo herkenbaar eigenlijk. Ik zal wel een slechte moeder zijn, maar vind het juist heerlijk om tijd voor mezelf te hebben. Soms gaan de kinderen hier wel eens een dagdeel naar oma terwijl ik zelf gewoon vrij heb. Krijg dan een appje van d'r of het uitkomt dat ze de kinderen even komt ophalen :)
    Zou het wel heel raar vinden als de oudste na de zomervakantie naar school gaat trouwens. Dan is ie gewoon elke dag weg tot 14.15u en denk dat ik daar wel heel erg aan zou moeten wennen. Daarentegen dan wel alle tijd van de wereld voor m'n kleine meisje, dus dat is ook wel weer fijn.

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hihi ik herken het ook niet hoor. Dochter is lekker op school en mn zoontje ligt nu op bed.
    Soms ga ik lekker bankhangen en kom er pas weer af als zoontje wakker wordt en soms ga ik juist actief kasten opruimen oid.

Deel Deze Pagina