Hoe overstappem

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door kreeftje1984, 13 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben nu ook aan het overstappen, van nutrilon naar friso (beiden standaard). Gisteren begonnen met 1 schepje Friso, niks aan de hand.
    Vandaag 2 schepjes Friso en madam heeft de hele dag nog niet gepoept. Morgen krijgt ze dus niet 3 schepjes, maar nog een dagje 2.

(voor ik commentaar krijg;)
    Ymke poept zo'n 3 keer op een dag normaal, ook al weet dat ik minder poepen normaal is bij flesvoeding, toch doe ik rustig aan met overstappen, omdat het wel heel opvallend is dat ze tijdens het overstappen minder gaat poepen.

2. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    @ Smoekie: Ik denk dat Suus reageert op het bericht van Kreeftje, en bedoelt dat ze niet de ene fles van Kruidvat en de andere van Nutrilon zou gegen. Da's namelijk de laatste optie die Kreeftje geeft!

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja dat zou kunnen, ik begreep het in ieder geval niet zoals het er nu stond... ;) denk dat is toch hetzelfde als wat ik al eerder zei.. :D

gr.smoekie

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Nou meiden ben inmiddels met de voeding begonnen, ik heb besloten het in 1x te gaan doen dus gelijk overstappen...de meiden doen het eigenlijk super en hebben ook ineens geen last meer van krampjes!
    Vanmorgen ook goed gepoept!

Dus ik heb de voeding weer gemaakt zoals op de manier dat ik het altijd doe en ook daar heb ik geen problemen mee ondervonden.
    Dus wij gaan voortaan op de kruidvat voeding verder :D :D

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.561
    36.545
    113
    @smoekie: ik doelde idd op het berichtje van kreeftje toen ik zei dat ik dat laatste niet zou doen.

Ik ben het dus met jou helemaal eens.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Maar over de bereiding per dag voor babies onder de 6 maanden zijn alle fabrikanten het eens! En het is ook iets dat in de protocollen van de meeste kraamzorgbureaus staat. Kraamverzorgsters die tegen beter weten in toch aanleren om per 24 uur voeding aan te maken lopen ofwel erg achter, of gaan buiten hun boekje.

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van TS gesloten.

Groetjes,
    Elvira

Deel Deze Pagina