Cyclus overslaan?

Discussion in 'Zwanger worden' started by deniseappeltje, Mar 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

Mar 14, 2014
    488
    189
    43
    Female
    NULL
    Alkmaar
    Hallo, ondertussen had ik 4 maart ongesteld moeten worden. Altijd een regelmatige cyclus. Is het normaal om een cyclus over te slaan? Ik had vorige week een dag of 8-10 menstruatie achtige krampen. Maar ik raak nu echt moedeloos met alle negatieve testen

Gr Denise

2. kellyk

kellyk Niet meer actief

Je zou een bloedtest kunnen vragen bij je ha

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan gebeuren. Heel gek, maar wil ook wel eens voorkomen als je erg met zwanger worden bezig bent.

Ik heb hier vaker voorbij zien komen dat vrouwen ontzettend regelmatig waren, serieus aan de slag gingen voor een kindje en zomaar zonder reden plots een cyclus oversloegen.

Het vrouwenlichaam is soms een raar iets.....

Vertrouw je het niet, laat dan een bloedtest doen door de huisarts of ern echo maken door een verloskundige.

Overigens....had jij laatst niet een posi Predictortest en een lichte Kruidvattest? Wat als die op je eisprong hadden gereageerd? Meerdere vrouwen hier hebben bewezen dat sommige zwangerschapstesten op een eisprong gereageerd hebben!

Wat als je nu twee weken bij die posi Predictor optelt en dat aanhoudt als je NOD? Op welke datum zit je dan?

En je bent al wel lang gestopt met de pil? En dus sindsdien erg regelmatig? Hoe lang duurt jouw cyclus normaliter?

4. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

Mar 14, 2014
    488
    189
    43
    Female
    NULL
    Alkmaar
    Ik slik al bijna 2 jaar de pil niet, we waren niet echt bewust bezig met zwanger raken (nu wel) mijn man had er eerst nog geen behoefte aan maar nu hij weer wat geproefd heb van testjes en babydingen is hij weer gezwikt! Ik moet als t goed is weer ongesteld worden in de week van 1 april. Als het dan nog niet zo is dan gaan ze een echo maken of bloedprikken. Maar ik dacht met mijn leeftijd een cyclus overslaan erg bijzonder was (21)

5. Laarimda

Laarimda Lid

Apr 2, 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik lees je bericht en ben benieuwd hoe het nu met je gaat? Inmiddels toch ongesteld geworden? Ik zit namelijk in nu in soortgelijke situatie.... 2 weken overtijd terwijl ik normaal altijd heel stipt ben..

Share This Page