Ik heb altijd 2 streepjes, dat is ook gek...heb t wel vaker gehoord gelukkig haha. Heb nog nooit 1 streepje gehad. Alleen wordt op een gegeven moment t ene streepje ineens net zo donker als t teststreepje en dan issie dus posi.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, want als je nu helemaal niks ziet dan is ie misschien nog niet eens onderweg. Al heb ik wle eens gehoord dat je ook ineens positief kan testen. lastig hoor haha
Goedemorgen, Was gister niet meer online vanwege een crematie en lees nu dat er aardig wat te melden was. Nog even over die twee streepjes: ik heb dus eerst maar één streepje (het controlestreepje) en daarna vier dagen achtereen twee gelijke streepjes en daarna weer één controlestreepje. Zou dat dan kunnen betekenen dat er op één van die vier dagen een moment is geweest dat wanneer ik wel nog een keer getest zou hebben het ene streepje dikker als het andere zou zijn geweest? Maar ja dan nog wanneer de streepjes gelijk zijn dan gaan we ervoor, ik vind het alleen erg vreemd dat het altijd drie of vier dagen bij mij is, kan iemand dat verklaren? Wat een vragen hè Groeten van Shanna
Ik moet een uur rijden voor ik thuis ben dus dat gaat bij ons helaas niet op Excell: Eerst kijk ik bij de kalender hier op de site ervan uit gaande dat de cyclus gelijk is als de vorige keer en kopier dat stukje naar excel, daar zie ik dan wanneer ik ongeveer moet gaan beginnen met testen, wanneer ik begin te testen dan zet ik die dag in Excel erbij en vermeld dan één streepje en evt. afscheiding (wat ik eigenlijk bijna nooit heb, maar ook dat is goed om te vermelden) en dingen die ik denk dat van belang is, en dat zo iedere dag, en of we wel of geen sex hebben gehad, ook bij het ene streepje. Wanneer ik twee streepjes heb dan ga ik opnieuw naar de kalender en pas de cyclus aan en zet die in plaats van de andere in excell, ik vermeld ook iedere keer hoe lang de cyclus was. En probeer een zo duidelijk mogelijk overzicht te krijgen. Ik heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb, ga altijd maar van de kalender uit, ik voel niets en heb ook geen idee hoe ik dan kan weten wanneer ik die heb. Temperaturen doe ik niet, dacht altijd dat wanneer je de ovulatietest gebruikt dat dit niet nodig was. Maar misschien begin ik er bij mijn (hopelijk niet!) volgende ongesteldheid wel mee. Ik vind het zelf erg prettig om het in excell allemaal bij elkaar te hebben, ik schrijf in de agenda ook nog wel op wat jij ook doet. En ik denk dat stel dat je toch een keer ri huisarts of zo gaat dan is het veel handiger om zo een overzicht mee te nemen, ik hoor wel eens dat ze dan teruggestuurd worden en dan eerst een paar maanden dingen moeten gaan bijhouden, dat hoeft nu dan niet meer. Pfff een heel verhaal, ik schrijf net zo als ik praat.... veel hahahahahaha Groeten van Shanna