Ze heeft net een sms gestuurd om hoe laat ze komt (ook op tijd zeg!). Tussen 10u en 10.30u is het zover... Loop al de muren op. Ga denk ik de hele nacht bezig zijn met ervoor te zorgen dat alles hier piekfijn in orde ligt. Mag niet zelf schoonmaken omdat ik moet platliggen, maar ga dat toch doen. De schoonmaakster komt pas dinsdag en zie het echt niet zitten van mijn moeder binnen te laten in een huis dat niet naar haar zin ligt (mevrouw heeft de schoonmaakziekte...). Afwas is al klaar en stof al afgedaan, nu nog de boel aan kant, stofzuigen en dweilen. Phuh :-s
Hey meis, denk erom dat het jouw leven is he, en jouw kleintje in je buik, hoe en door wie je ukkie er ook in is gekomen! Heel veel succes en laat je niet gek maken.. Liefs Emma
ik begrijp je hoor meis maar in jouw situatie zeg ik leef je eigen leven met je kids en denk vooral aan de kleine in jouw buik als jij rust nodig hebt dan moeten mensen ook al is het je moeder daar maar rekening mee houden dat je je huis niet zelf schoon kan maken maak je niet druk om anderen ik weet het gaat om je moeder de gene die je gemaakt heeft en opgevoed maar uiteindelijk begint jouw eigen leven vanaf het moment dat je ging uitvliegen toon haar je respect maar blijf bij jezelf tenslotte ben je alleen op de wereld gekomen en ga je er ook alleen vanaf dus al die stress en ruzies zijn het niet waard leef nu het nog kan het leven is al kort genoeg szonder stress of ruzies of haatr of wat dan ook genniet
Het begint al, ze is telaat! Anders altijd o-zo stipt, moest weer eens lukken dat dat vandaag niet ging lukken. GRMBL!
Moederlief is 1.45u te laat gearriveerd. Ik heb haar binnen gelaten, op een stoel geplant en ben er vlak voor gaan staan. Heb haar op een vriendelijke, doch dwingende toon gezegd dat ik niet gediend was met het woord bastaard en met het voorstel tot abortus en dat ik daar excuses voor eiste. Toen zei ik dat ik kan begrijpen dat ze dit kind niet wil aanvaarden, maar dat ze dan wel mooi kan vergeten dat ze mijn zoontjes ooit nog te zien krijgt, iedereen gelijk voor de wet hier. Ze is me daar beginnen huilen, bijna niet te stoppen en dan is het er hortend en stotede uitgekomen: 'het spijt me, ik mocht dat niet gezegd hebben, ik ga er alles aan doen om het terug goed te krijgen tussen ons, ik zal enkel wat tijd nodig hebben'. En dan: 'heb je al echo's?' Voor de eerste keer mijn bek open getrokken tegen m'n moeder, en met het gewenste effect Dank jullie voor de steun XXX
hahhhaaa, Moeders! Ze zijn allemaal t zelfde, maar als t puntje bij t paaltje komt.... 't erge is dat we zelf ook moeder zijn. Maar goed, misschien kunnen we leren van de fouten die onze moeders hebben gemaakt! Succes platliggertje... greetz RR
Eerst de echo overleven vanavond (moet binnen een 10 minuten vertrekken), dan pas zal ik goed slapen vannacht... Stress! (weeral)
Heb de echo overleefd en zal méér dan gerust slapen vanaf nu! Baby heeft geheim van geslacht prijsgegeven