weer n megadip en ziek kindje

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door nikkie83, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ooooh ik word moe van mezelf en heb jullie heldere kijk op de zaak nodig :)

inmiddels bijna11 maanden krijgt mijn meisje borstvoeding , groeit super en is gezond :) .
    Het aantal voedingen was al terug gelopen naar 2 hooguit 3 per dag
    Alleen laatste week sinds zaterdag gaat het fout ,
    Ise wil niet meer bij me drinken dus ben op advies van een vrijwilliger van LLL gaan kolven maar dan komt er nog minder uit dan normaal ( minder dan 80cc uit 2 borsten) dus schieten we er niets mee op ondanks powerkolven :(.
    en daarboven op ben ik nu ook weer ongesteld geworden wat ik eerder 2 dagen van te voren merkte aan mn borsten dan deed het gewoon pijn om te voeden .
    Heb voor ik ongi werd eerst nog n zwangerschapstest gedaan die (gelukkig) negatief was .
    naar mijn idee heb ik er nu alles aangedaan om het te laten slagen
    en zit ik heel hard te denken om gewoon te stoppen , zo cold turkey
    maar het idee doet me zoveel
    ,
    Ik ben echt TROTS!!!!!!!!
    voor iemand die 8 jr geleden had gezworen nooit meer iemand aan mn borst te laten en de 2e niet eens bv gegeven heb terwijl hij het zo goed kon gebruiken ivm dat hij dysmatuur was .
    en nu heb ik het "gewoon"geprobeerd en et lukt al bijna 11 maanden
    dus vind ik het moeilijker om zo te stoppen

iemand nog n idee??

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Komt denk ik door je ongesteldheid. Dan had ik ook steeds een dip, rond m'n eisprong ook wat en einde m'n ongesteldheidsweek (mooi woord haha) nam m'n productie weer toe.
    Geef het even weer de tijd en geef je dochter wat je geven kan, zolang jij dat wilt.

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    nou alle moeite voor niets gedaan ze wil het ECHT niet meer , ok niet gekolfd .
    ze is ook ziekjes , al sinds begin vd week diaree en spugen maar niet uitgedroogd gelukkig .
    heb t wel vaker geprobeerd maar mevrouw gaat dan vechten :(

verder eet ze wel goed brood pap fruit , groente wel iets minder als normaal maar t is geen hongerstaking , helaas wel een borstvoedingsstaking :(

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    o vervelend zeg! hier 5 dagen gehad met 1 jaar. Misschien proberen om haar slapend te voeden? Samen in bad/douche?

Deel Deze Pagina