Bedje in de woonkamer zetten??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door quinten2011, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaalMijn zoontje is 16 maanden en elke nacht komt hij minstens 4 keer. We hebben echt alles al geprobeerd en medisch is er niets aan de hand kerngezond.

Wij wonen in een drive in woning en wilde proberen om hem in de woonkamer te leggen met zijn bedje en wij gaan dan even boven zitten als oplossing.
    Want ben echt doodop.
    Nu weet ik niet of ik er goed aan doe.
    Wil dit doen zodat ik hem niet elke minuut hoor. ( hij heeft boven naast ons zijn eigen kamer maar hij schreeuwt telkens als hij wakker wordt

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Oei, ik denk dat je heftige reacties krijgt op dit topic;)
    Kan me wel voorstellen dat je er klaar mee bent.
    Slaapt hij wel goed als hij bij julle ligt? Of wil hij eten snachts?

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Kan hij niet een nachtje logeren oid?

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mijn eerste vraag is hoe lang duurt het schreeuwen? Ik ben op een gegeven moment over gegaan op eerst een kwartier aankijken en er dan pas naar toe gaan. En 9 van de 10 keer waren ze binnen het kwartier alweer in dromenland.

Ook het vertellen dat ze niet bang hoefden te zijn omdat we vlak bij ze waren en dat ze niet hoefden te huilen maar ook gewoon konden roepen hielp vaak.

5. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan zijn dat ik heftige reacties krijg maar gegeven moment ben je echt dood en doodop als dit al 16 maanden aan de gang is.Hij eet echt super veel maar is heel actief.
    Krijgt s avonds nog een flinke fles van 300 cc en die gaat op.
    Hij gaat vaker uit logeren maar wil hem niet steeds weg brengen.
    Als hij vannacht komt ga ik zeker wel kijken maar hij blijft vaak een tot anderhalf uur schreeuwen.
    En bij ons liggen wil hij niet. Hij geeft niet snel op en met een fles Krijg ik hem dan meestal stil maar t kan toch niet zo zijn dat ik 4 flessen in de nacht moet gaan geven omdat hij niet op houd met schreeuwen. Bij de opa slaapt hij meestal door

6. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    300 cc???? Dan zal hij daar vast buikpijn van hebben. Veel te veel!

7. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    hebben jullie wifi? ik heb laatst iets gelezen dat straling een hele grote factor kan zijn bij nachtbrakende baby's. Met name wifi, dect-telefoons en babyfoons met camera geven heel veel straling af. Wellicht is het het proberen waard om deze apparaten een paar nachten uit te schakelen...

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    300 cc?!!!

Zou daar eerst eens mee stoppen..
    Is veeeeeel te veel

Probeer zelf maar eens bijna een halve liter weg te klokken in 1 keer endan 'lekker' te gaan slapen

9. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben ook al met minder drinken geprobeerd maar dan komt hij al na een uur.

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dan moet je daar misschien toch verandering in brengen en even doorzetten ofzo..

300 is gewoon megaveel, zelfs voor een volwassene, dat kan nooit goed zijn

11. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal t nog eens proberen vol te houden maar t is lastig als je doodmoe bent dan geef je snel op

12. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Logisch dat je zo moe bent.:)
    Misschien is het een idee om hem een paracetamol te geven voor de nacht en in ieder geval een kleinere fles.
    Verder zou ik om de zoveel tijd even gaan kijken. Eerst na 5 min, dan na 10 min, dan na 15 min.
    Even troosten, neerleggen en weer gaan.

Bereid je voor op een wakkere nacht en blijf consequent.

Wat heb je al zoal geprobeerd?

13. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    De vijf min regel, kamertje verandert, pap in de fles, minder melk, osteopaat, paranormaal iemand laten komen, kinderarts na laten kijken, buisjes, zonder slaapzak. Speen aan koord vast gemaakt aan slaapzak, nu een peuterbedje. Als ik hem paracetamol geef vind ik dat hij heel onrustig wordt, hij heeft in t begin veel problemen gehad met zijn buikje
    Ik heb er alles voor over

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.054
    2.189
    113
    Brabant
    Ik wil je gewoon even een dikke knuffel geven.. Onze jongste slaapt sinds kort door (alleen nu even niet, is nu vast een faaaase) dus ik weet hoe donker de wallen kunnen zijn!!

Daarnaast: 300cc lijkt me niet 'normaal' heeft je kind geen reflux? En wat zegt t cb of ka ervan!
    Sterkte hoor!!

(En ja, wij hebben haar wel laten huilen.. Je moet op een gegeven moment wat..tenminste, voor je gevoel)

15. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    En zijn bedje bij jullie op de kamer? Tussen jullie in bed?
    Ik denk gewoon even met je meer hoor, ik snap dat je gewoon moe bent.

Toen je de 5 min regel ging doen, was je toen de hele nacht bezig?

16. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ik heb trouwens ook goede verhalen gehoord over sleepz slaapsiroop en melatonine. Volgens mij was daar nog een topic over, een meisje dat ook niet sliep en met de malatonine via de huisarts wel.

17. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @taliaa dank je wel lief. Ik denk dat ik dat ook echt moet doen. @ringeling hij wil niet tussen ons in liggen is hij is heel onrustig
    En met t bedje op onze kamer is t hetzelfde.
    Met de 5 min regel ben ik vier uit bezig geweest en toen sliep hij drie uur en begon weer. Heb dat meer als een week vol gehouden

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Wij hebben het ook gehad met dochter dat ze haar fles de hele tijd wilde ook rond de 16 maanden nog, maar op een gegeven moment had ze het door en werd ze wakker voor een fles (iets dat ze nog nooit had gedaan) en ook 4x wakker per nacht op een gegeven moment kreeg ze uiteraard veel te veel melk binnen en het is ontzettend slecht voor de tandjes... wij zijn toen resoluut gestopt met de fles melk 's avonds en 's nachts... cold turkey zeg maar want afbouwen werkte niet... Ze kreeg daarvoor in de plaats een flesje water... we hebben 2 nachten gehad dat ze huilend in slaap viel, maar toen was ze van de melk af en sindsdien slaapt ze prima soms wordt ze een beetje wakker maar dan pakt ze haar flesje water of haar beer (heeft hij een knuffel?) en dan slaapt ze gewoon verder...

We hebben ook haar van haar ledikant naar een peuterbed gedaan toen ze 17 maanden was (ook omdat ze eruit klom) maar dit leek ook te helpen en als laatste zit er op de babyfoon een klein lampje die aan staat en we hebben een heel vast bedritueel altijd zelfde tijd, zelfde volgorde in bad/douche, boekje, zingen, kusje en hetzelfde rieddeltje zeggen...

Weet niet of je er iets aan hebt maar herken het wel heel erg op een gegeven moment hebben ze echt in de gaten als ik wakker wordt krijg ik melk... :)

Succes meis!!

Ps hier ook reflux als wij haar medicijn een keer vergeten wordt ze vaak wakker omdat ze misselijk is... (bedje beetje omhoog door iets onder het matrasje te leggen en idd naar de ka...

19. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook al geprobeerd hij kreeg van de kinderarts melotamine maar geen resultaat. En die sleepzz heeft drie dagen geholpen helaas

20. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    We doen elke avond t zelfde ritueel zes uur tv uit. Na badje flesje en na boven na iedereen zwaaien (hangen foto's en dan na bedje. En hij heeft ook een knuffel. Ik heb geen lampje op de babyfoon heb zo n klein lampje in t stop contact naast hem. Hij heeft geen reflux ben van de week nog bij de ka geweest en extra erna gevraagd maar hun zeiden dat t niet kon. En het cb zegt alleen maar het is een actief mannetje dan kan dat wel

Deel Deze Pagina