hallo dames, een vraag. ben sinds afgelopën maand bezig met clomid omdat ik pco heb. heb eerst medeiactie gekregen om de boel op te wekken en toen van dag 3 tot en met dag 7 clomid. sinds die tijd ben ik al een aantal keer in het ziekenhuis geweest omte laten controleren of er een eisprong is geweest. dit was mjisschien het geval omdat mijn temperatuur naar beneden was gegaan ) kon wijzen op een eisprong die zou gaan komen'. moet as maandag terug om bloed te laten prikken daarna die maandag voor de uitslag en eventueel de verder behandeling. nu vraag ik me alleen af of mensen met pco die gebruik maken van clomid uit zichzelf nu weer ongesteld worden en zo ja een cyclusduur hebben van hoe lang. wie kan me hier antwoord op geven groet hummer
ligt eraan denk ik,als je voordat je met de pil begon een regelmatige cyclus had dan kan het zo zijn dat je dat nu ook weer krijgt. ik had een onregelmatige cyclus,en ik had een kuur primolut nodig om de boel op te wekken. (werd niet ongesteld toen ik gestopt was met de pil) daarna clomid gekregen en toen ben ik gelijk zwanger geworden. dus ik weet ook niet wat mn cylus was geweest als ik niet zwanger geworden was.