ziek geweest en nu...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door soovi, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Mijn zoontje is ruim 2 weken ziek geweest. Flink verkouden hoge koorts en later ook nog buikgriep. Nu gaat het wel weer stukken beter. MAAR ik word nu dus echt knettergek van hem. Hij kan helemaal niet meer alleen spelen. Wil de hele dag op schoot zitten en jankt overal om.
    Terwijl hij normaal een vrij makkelijk kind was wat heel goed alleen kon spelen.
    Zijn er meer kinderen die daar last van hebben? En zo ja hebben jullie een oplossing?

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    marly is 8 weken op rij steeds ziek geweest!
    nu weer erg verkouden en ook zij heeft meer aandacht nodig dan eerst en wordt in de nacht ook meer wakker en heeft dan ook meteen iemand nodig.
    denk dat dat komt doordat ze in die weken van ziek zijn ook meer aandacht hebben gehad/nodig hadden en er een beetje aan gewend zijn geraakt.
    is ook niet fijn als er steeds iemand staat als je roept of huilt.
    misschien wat gewenning?

3. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, Hugo had dat ook... hij heeft toen hij ziek was veel voor de tv gezeten en moest écht afkicken. Hij heeft 'n week lang geen tv mogen kijken. Hij kon zich ook niet meer alleen vermaken...
    Het is in het begin best moeilijk, maar ik zou wel even doorzetten...

Groetjes Niki

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    kan ook de 13 mnd sprong zijn hoor, of een combi

5. KaChris

KaChris Niet meer actief

Ik heb hetzelfde met mijn zoontje Thijmen op dit moment. Ik weet me soms ook even geen raad, vindt het lastig hoor! Hij speelt normaal gesproken ook erg goed zelf, maar op dit moment is alles een jengel. Bij hem speelt ook de leeftijd mee; ik ben twee en zeg nee, dus dat maakt het ook extra lastig.
    Ik hoop dat hij snel weer de oude is en dat geldt ook voor de mama's die zich herkennen in deze topic....

Karin

6. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier ook eentje die daar last van had,toen ze ziek was zat ze de hele dag met dvd't voor de buis ( dat was het enigste wat een beetje afleiden...) dan weer zandkasteel op en dan weer de teletubbies....en dat ging ook door toen ze weer beter was,ze probeerde in alles haar zin door te drammen...heb gelijk weer de ''harde'' aanpak gedaan,niet luisteren naar de gang...en dat werkt!

Deel Deze Pagina