Hier verstuur ik vanaf 10 euro als pakket met track&trace, voor minder vind ik het te veel gedoe. Kleding gaat dus bv per pakket van €10, of ik breng het naar de kringloop. Dus ik heb van de babykleding geen losse broekjes etc verkocht, alleen pakketjes met bv een paar setjes samen. Dat verkocht best goed, moet ik zeggen! Misschien krijg je er effectief wel meer voor als je alles individueel aanbiedt, maar dat is me gewoon te veel gedoe met zoveel enveloppen en pakketjes... Ik verstuur nooit zonder track&trace, dat zet ik ook bij de advertentie - ik wil wat meer zekerheid, het gewoon met postzegels in de brievenbus gooien vind ik te risicovol. Het gaat dan misschien om een paar euro, maar ik heb een zin in gedoe. Duurdere dingen verstuur ik aangetekend, kost geloof ik €8. Ophalen hier thuis doe ik alleen met te grote/zware spullen. Te vaak gedoe mee gehad, stond er bv ineens iemand voor de deur die m’n broodbakmachine wel gratis mee wou nemen. Nu dus alleen echt op afgesproken tijd, voor het afgesproken bedrag. Wil iemand ineens toch nog gaan afdingen? Dan laat maar zitten, verkoop ik het wel aan een ander. Wederom doe ik overigens veel naar de kringloop, ik wil er wel minimaal 10 euro voor, als ik inschat dat het minder op gaat leveren, dan geef ik het aan iemand in m’n omgeving of aan de kringloop.