Hoe partner en familie vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nienke87, 30 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat een hoop leuke reacties lees ik hier al!
    Dat testen perse iets moet zijn om samen te doen ben ik het idd ook niet mee eens. Tuurlijk, het is iets wat je samen "maakt" maar daarom zou ik het ook des te leuker vinden om hem er wel mee te kunnen verrassen dat het gelukt is..

Ondertussen zijn wij een half jaar bezig (nog niet zo lang ik weet het) maar als hij bij al mijn gedane testen aanwezig had moeten zijn.. Pff hij ziet me aankomen, haha!

Aapje wat ontzettend leuk en bijzonder dat je zus op dezelfde dag positief getest heeft! Hopelijk kunnen jullie er samen van genieten :)

2. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Whahahaha :D

3. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Aaaa wat lief zeg !!! :)
    Leuk ook om zo verrast te worden

4. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik zat op de wc van de camping. En manlief was in het hokje ernaast aan het douche. Ik heb heel hand door het gebouw geschreeuwd ik zie 2 streepjes!!!
    Waardoor manlief riep laat zien schuif hem ff onder het hokje door hahahah😄 daarna zijn we samen een leuk knuffeltje gaan kopen voor de kleine uk in frankrijk.

Voor ouder heb ik een speentje in gepakt met een gedichtje.
    En voor mijn schoonzusje een boekje met een gedichtje.

5. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Vooral voor degenen die al langer bezig zijn is dit niet meer echt leuk of romantisch hoor. En soms is wegens werk de man ook niet aanwezig op het moment dat er getest kan worden. Zelf vond ik het ook gewoon fijner om alleen te testen, vooral voor NOD. Eerst die testen maar mooi zien oplopen. Soms bleef de lijn vaag en bleek het een foute innesteling.

6. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Ik had 31 december m'n NOD en die ochtend een knaltest! Ik wilde het vlak voor de jaarwisseling 24:00u aan mijn man vertellen, om op een mooie manier een toch best wel verdrietig jaar af te sluiten. Ik was zo blij met de knaltest dat ik het niet zo lang voor me kon houden en tijdens het ontbijt gooide ik er gewoon uit: ik ben zwanger! Vervolgens echt een vrolijke oudejaarsdag gehad samen :)

Aan mijn ouders verteld op 3 jan. We hadden 2 flessen meegenomen, 1 echte champagne en 1 alcoholvrije. Ik zei die alcoholvrije is nu officieel voor mij! Verder gaan we het voorlopig nog aan niemand vertellen, maar juist omdat ik die eerste weken zo super spannend vind of het allemaal goed mag gaan vind ik het wel heel fijn dat ik daar nu gewoon met m'n moeder over kan praten.

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Mijn man zat naast me toen ik de test deed. We hebben samen zitten wachten. Nagels bijten. En toen het tweede streepje verscheen hebben we samen staan janken van geluk <3

Voor nu gaan we het zo lang mogelijk geheim houden. En zolang ik geen bekende tegen kom zal dit geen probleem worden ;) ik zit dus de komende 8 weken ergens onder de dekens lol

Deel Deze Pagina