Hoe partner vertellen over zwangerschap?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Fritsie7, 6 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Toen ik zwangerschapstest deed van mn oudste zoon en die positief was. zeei ik tegen mn man dat hij een zwemwedstrijd eindelijk gewonnen heeft. Hij snapte het niet. Na een paar dagen het nog een paar keer gezegd te hebben en ik geen wijntjes meer dronk, begon het lampje te branden bij hem!!!

Bij mn dochter haar positieve zwangerschapstest, luste ik geen wijn meer. Hij zei toen al tegen me: en heb ik gewonnen? Deden toen test en was positief!!!!

Fritsie7 vindt dit leuk.
  2. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik was alleen toen ik de rest had gedaan. Toen deze positief was, heb ik zijn werk gebeld met de vraag of ik langs kon komen met een verrassing en of hij daarna verlof kon opnemen.
    Dat was geregeld. Ik heb toen een doos gekocht met allemaal babyspulletjes en boekjes (papa voor beginners enzo) en ben naar zijn werk gereden.
    Hij stond heel raar te kijken toen ik daar kwam. Toen hij de doos zag wist hij al genoeg maar zijn reactie was briljant (wat? Nee, je liegt. Nee nee fucking vet, nee echt niet, dat kan niet, fuck fuck fuck ik word papa omg wat gaaf, en dat x100).

Zijn moeder was er ook (die werkt er ook) dus die was ook aangenaam verrast.

Fritsie7 vindt dit leuk.
  3. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    De eerste keer samen getest heel raar zitten kijken na de test en heel blij dat het raak was alleen bij de 11 weken echo bleek het niet goed te zijn.

De tweede keer alleen getest en zo snel al positief kon het niet geloven gewacht tot manlief thuis kwam en hem de test gegeven. Allebei blij dat het alweer gelukt was maar ook wel erg gespannen. De onschuld was er toch vanaf. Met de echo met 11 weken waren we allebei door het dolle. Maar man man wat waren die eerste weken eng.

Fritsie7 vindt dit leuk.
  4. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.949
    1.711
    113
    Vrouw
    Ik had mijn zoontje een shirt aangedaan met 'big brother' erop. En toen papa thuis kwam viel het hem eerst niet op dus ik vroeg ' hoe vind je zijn nieuw trui'?. Toen was hij wel verrast en dacht eerst dat ik een grapje maakte. Maar toen de test laten zien en wa hij heel blij.

Fritsie7 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina