Nu ons tweede kindje op komst is, wil ik graag een schommelstoel gaan aanschaffen. Om lekker relaxt te zitten en te wiegen met de beeb Wie weet er een leuke hippe schommelstoel? de stoelen bij Ikea en zo vind ik niet zo mooi... thanks! Amber
Op marktplaats staan ze wel.. Ik heb er ook 1 gezien in beverwijk bij een winkel.. weet alleen de naam niet meer.. Daar wou ik em toen kopen maar koppig als ik ben toch maar niet gedaan...
Graco heeft een nieuwe schommelstoel. Hij gaat op stroom (goedkoper als op batterijen) verschillende standen, verschillende muziekjes en geluiden. En je kan er een MP3 of IPOD op aansluiten. Hij is wel prijzig maar helemaal geweldig.
wij hebben deze: http://www.bhmm.nl/index.php?page=zoom_ ... =5&cat_id= Hij was wel een beetje lastig in elkaar te krijgen maar hij is niet duur.
Euhm, ik bedoelde eigenlijk een schommelstoel voor mijzelf, waar ik lekker de voedingen in kan geven! Hoewel het me wel cool lijkt om op stroom heen en weer geschommeld te worden met allemaal geluidjes en muziekjes
Wij hebben een antieke via MP gekocht. Deze helemaal geschuurd en geverfd. Daarna de zitting opnieuw bekleed. Een unieke dus!
Ff een foto, is niet echt duidelijk te zien. Maar je snapt het idee. http://album.partyflock.nl/61105955.jpg
Bedankt voor jullie tips! Debby, die van jullie ziet er ook goed uit. En die van Graco....helaas, ik weeg meer dan 11 kilo ik zal zeker nog eens op marktplaats struinen (maar ik ben soms heel erg, dan wil ik gewoon een nieuwe ) Astrid, jouw foto krijg ik niet geopend..
op mp heb je ook nieuwe staan, wij hebben onze daar ook weg wel een antieke, maar likje verf en hij was als nieuw
Wij hebben m voor een appel en een ei gekocht op marktplaats, afgeschuurd en een mooi verfje er over heen gedaan...hij is fantastisch...en veel sfeer voller als die nieuwe dingen
Wij hebben deze Ik ben ook niet zo van marktplaats Deze was iets van 100 euro en dan dus gewoon nieuw.
Ha, de Woonexpress, da's nog in m'n geboorteplaats ook . Helaas stond 'ie niet in de webshop, daar stond alleen kinder-schommelstoel "Pleun" in. Lijkt de grote stoel daarop? Vind het model wel mooi namelijk, en 89 vind ik niet teveel geld! @diddlmouses: jouw stoel kan ik niet goed zien, heb je ook een grotere foto? Liefs!
Ik ga schommelstoel van babyplanet kopen.... is wel 269 euro geloof ik maar hij zit heerlijk! Een witte. Armleuningen ook hoog genoeg....ideaal!