Ik weet niet hoe het met de andere pendelaars zit, maar ik pendel eigenlijk niet voor mezelf. Tóch ben ik natuurlijk wél benieuwd naar een uitkomst van een pendelsessie voor mij. Zijn er andere pendelaars die ook hetzelfde hebben? Want in dat geval kunnen we wellicht elkaar een dienst bewijzen! Wie wil..PB-t me maar! (En voor de niet-pendelaars die mij nu een evrzoekje willen sturen: weet dat ik geen zeeën van tijd heb dus als je me aan de hand van dit topic een vraag stuurt, kán het even duren voor je antwoord krijgt! Dus heb je haats, klop dan graag bij iemand aan die er meer gelegenheid toe heeft)
Ik merk meteen een toename van verzoeken van niet-pendelaars in mijn mailbox. Degenen die vóór plaatsing van DIT berichtje binnen waren, probeer ik nog voor het weekend te doen. Anderen verwijder ik, omdat ik me anders verplicht ga voelen, immers: als je een verzoek indien, wil je óók antwoord en liefst snel.
Volgens mij heb ik alle mede-pendelaars beantwoord nu. Ook de niet-pendelaars die voor de aangegeven tijd hebben gereageerd Mocht iemand het idee hebben te zijn overgeslagen, hoor ik dat graag. Nieuwe verzoeken van NIET-pendelaars worden niet gehonoreerd. Pas als ik zelf weer aangeef ervoor te gaan zitten, zijn je verzoeken welkom. Anders krijg ik een beetje het gevoel van "moeten" en ik ben ook maar alleen met kind en full-tima baan, vandaar.
Ik heb nog geen reactie van je gehad. Ik had al wel voor jou gependeld, hij staat al in je handtekening.