Mijn dochter wordt binnenkort 5 jaar. Nu ben ik nog op zoek naar een cadeau. Hebben jullie suggesties? Ik zou ook graag een grote pop geven van rond de 50 cm. Maar geen levensechte..
Hebben ze niet van die magazines bij een speelgoedwinkel? Ik mocht als kind daar altijd dingen in aankruisen. Mijn ouders kochten vervolgens wat zij goed vonden en wat binnen het budget paste. Maar goed, dan krijg je met name van dat voorgefabriceerde mechanische speelgoed denk ik. Maar misschien een fietsje? Spullen voor de poppen? Bedje, kinderwagen, fietsstoeltje, kleertjes? Spullen voor in een keukentje Buitenspeelgoed, skippybal, schepje, kruiwagen Houten dingen; kapla is erg leuk en leerzaam Puzzel, spelletje, memory Muziekinstrument, gitaartje, blokfluit
Mijn dochter heeft net gekregen voor haar 5e verjaardag a: Radio cd speler met 2 cd's Frozen lego en lego friends knutselspullen Monopoly junior Halligalli
Onze dochter heeft een nieuwe fiets van ons gekregen. Die wilde ze heel graag. Verder nog; een step met 2 wielen, bunchems alive, bikini met rokje, knutsel- en kleispullen, een kindertuinset. Onze dochter wilde graag deze pop; http://m.bartsmit.com/m20/nl/bsnl/speelgoed/poppen-en-toebehoren/baby-born/baby-born-interactief-zusje?dfw_tracker=10106-1386826&gclid=CN34vsXys9QCFaYW0wodsRAKiQ Alleen speelt ze nooit met poppen, dus dat hebben we maar niet gedaan
Mijn dochter heeft gekregen: Verkleedkleding (wordt veel gebruikt) Frozen lego en lego junior (wordt met enige regelmaat mee gespeeld) Pinypon (wordt met enige regelmaat mee gespeld) Spul bunny hop (wordt veel gedaan) Spel poepie knor (wordt nooit gedaan) Spel het betoverde doolhof (wordt soms gedaan)
Ze is dol op poppen en wilt graag een tweelingwagen.. En een tweelingpop of iets met een pop en doktersspullen