Dekbedje met 17 maanden

Discussion in 'Verzorging' started by acnaib, Jul 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Omdat we onze tweede verwachten in november , krijgt Niels , die nu 16 maanden is, een peuterbedje.
    Ik wil daar al graag een dekbedje inkopen, maar dit wordt afgeraden tot de 2 jaar ivm wiegendood.
    Hij zou vanaf oktober dan onder een dekbedje gaan slapen , dus is dan 19 maanden.

Wie raadt het aan en wie raadt het af?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou het zelf nooit doen (ben misschien wel een muts wat dat betreft), maar ik zou het zeker af laten hangen van je kind! Wat voor type is Niels? Blijft hij netjes liggen als je hem instopt of crost hij z`n hele bed door en kan hij hierdoor ook makkelijk verkeerd om komen te liggen.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Onze kindjes lagen met 1 jaar onder een dekbedje.
    Ik had altijd begrepen dta dit vanaf ene jaar al mocht. Hier ging het prima en sliepen ook meteen een stuk beter omdat het lekker warm was.

Ik zou er alleen wel goed overna dneken om jullie kleintje met 19 maanden al in een peuterbedje te leggen en helemaal zo net voor de geboorte van broertje/zusje. Onze jongste is 20 maanden maar die zou absoluut nog niet over kunnen naar een peuterbed. Buiten dat gebeurt er een hoop in die tijd voor d ekleine en dan is een veilig eigen bedje misschien toch zo gek nog niet.

4. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,809
    4,192
    113
    Mijn dochter ligt al sinds 17 maandenin een meegroeibed en dat gaat prima. Ze lag er echter gewoon in haar slaapzak in, geen dekbedje hoor. Vind ik veel te gevaarlijk maar mijn dochter is dan ook een draaikont

Share This Page