1e cyclus, zien jullie een eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bodeas, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Hoi allemaal,

In de link mijn temperatuurkaartje vanaf dag 1 van mijn menstruatie. Dit was de onttrekkingsbloeding na het stoppen met de pil.
    Ik zit inmiddels op dag 34 van mijn 1e cyclus en kan tot op heden geen eisprong ontdekken.

Wie herkent dit soort temperatuurcurves en kan er iets zinnigs over zeggen?

Via deze link zie je mijn lijst van Fertility Friend:
    http://blufiles.storage.live.com/y1pkp2 ... g3tONhc1P5

Ik heb elke dag op dezelfde tijd (05.30) mijn temperatuur opgenomen ;).

Bedankt alvast!

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Zo te zien heb je (nog) geen eisprong gehad. Kan goed zijn dat je aan het ontpillen bent. Het kan een aardige tijd duren voordat je weer een normale cyclus hebt.
    Verder moet je oppassen dat je niet alleen om dezelfde tijd temperatuurt, maar dat je dan ook nog niet uit bed bent geweest oid. Maar ik denk dat dat in dit geval niet uitmaakt. Denk echt dat je geen eisprong hebt gehad.

3. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Hoi Miez,

Dank je voor je antwoord!
    Ik temp inderdaad vóórdat ik uit bed stap. Op dagen dat ik later hoef op te staan (zoals het weekend) zet ik er speciaal de wekker voor zodat ik ook elke dag echt dezelfde tijd temperatuur ;) !

Ik denk idd dat ik aan het ontpillen ben.
    Ik ben een jaar geleden ook bijna 5 maanden van de pil af geweest (om andere redenen, was de hormonen zat) en ben toen al die tijd geen enkele keer ongi geworden... daarna ben ik weer begonnen met de pil en nu een jaar later dus weer gestopt vanwege onze kinderwens.

Ik hóóp dat er deze keer wél spontaan een ongi komt!
    Ik heb in ieder geval al een paar dagen roze slijmverlies gehad en een paar dagen bruinverlies gehad. In de temp.lijst heb ik dat maar aangemerkt als 'spotting'. Dat was een jaar geleden tijdens mijn pilstop niet het geval, toen gebeurde er absoluut niets.

Afwachten maar, en anders over een paar maandjes naar de huisarts, gewapend met temperatuurlijstjes :) !

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    de temp kan toch ook dalen bij een eisprong?

5. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Volgens mij kun je bij je eisprong (hoeft niet perse, maar kán) een temperatuurdip hebben en deze moet dan worden gevolgd door een duidelijke stijging in temperatuur?

Deel Deze Pagina