Als ik er vanuit ga dat mijn ei rond de 14e is gesprongen zit ik nu op 10dpo. Het kan zijn dat hij eerder is gesprongen maar neem even het uiterste. Ik heb gisteren getest en na 1 min zag ik een soort van 2e wit lijntje dicht tegen de testlijn aan (die was wel normaal donker). Het is niet zo dat ik heb zitten turen want ik zag het meteen. Het is bijna niet te zien hoor maar zie wel duidelijk iets zitten. Nu heb ik een ander merk test geprobeerd en daar zie ik niks op Ik weet dat ik nog best vroeg ben maar bij mijn zoontje testte ik 3 dagen voor mijn NOD vet positief. Ik heb echt al 1,5 week ongikrampen wat ik normaal nooit heb zo vroeg in mn cyclus..maar wel bij de zwangerschap van mn zoontje toen. Ik voeg even een foto toe...zodat jullie mee kunnen kijken Het is echt bijna niet te zien hoor op de foto maar hij zit dicht tegen de testlijn aan. Heb de test binnen 5 min afgelezen.
Moet je bij die andere berichten even op het uitroeptekentje klikken. OT: ik zie helaas geen streepje.
Dank je wel heb het aan t beheer laten weten...mn internet liep vast..zal daardoor wel komen haha.. Ja dat rotstreepje ook hihi..ik heb hem nu in mn handen en hij zit echt meteen rechts naast die controlestreep. Wel heel wit hoor..vind t zo raar
Maar eigenlijk zeg je het zelf al, de streep zit heel dicht langs de andere streep, en de streep is wit. Ik vind hem dus negatief of foutief. Probeer het morgen of overmorgen nog eens Succes!
Zie inderdaad wel een streepje tegen de testlijn aan maar dat is volgens mij niet goed. Ik zou morgen nogmaals testen, of nog beter nog eventjes wachten (ook al is dat zo moeilijk)
Dank je wel dames. Wilde even een heldere en frisse kijk op mijn test ik zal m maar als negatief beschouwen aagezien die andere ook negatief was