Gisteren naar het Cb geweest. Wij precies op tijd dus, dan heb je dara nog 15 min om uit te kleden etc. nou of we ff op wilde schieten want ze zat al te wachte, nou jammer dan ik doe lekker rustig aan met mn mannetje. Kreeg ik iemand die niet echt geweldig nederlands sprak, dan denk ik bij mijzelf euuh ok. dus blijkbaar had ze aan mij gevraagd of ik vragen had, ik begreep dus heel wat anders dus ze steekt haar verhaal af. ik zeg nee ik heb vragen..noui afijn, ik leg uit dat hij niet tegen babyolie kan dat hij daar uitslag van krijgt us dat we nu wat anders gebruiken en blijven volhouden babyolie blabla. ik vraag dus over zn voding dat hij in de nacht netjes 5 uur achter elkaar slaapt maar overdag nogal rommelig is met eten, ene keer hele fes leeg andere keer een half flesje, ik heb het tot 3 x toe uitgelegd zegt ze, ja gebruik maar voeding voor hongerige baby's..ja halooooo hij drinkt niet meer dan hij mag waarom zou ik..zo ging het nog een paar vragen dara ik d8 ja daag laat maar. ze bedoeld het wel goed en was aardig maar zet dan iemand neer die mij begrijpt en ik haar ook, sommige vragen begreep ik dus niet. ze was ook zo gejaagd, ik bedoel we gaan daar heus niet zitten theeleuten maar een beetje de tijd nemen mag wel lijkt mij! al met al vond ik het bagger
vandaag geweest en nee hier zijn ze altijd erg kalm. vind ze ook gewoon heel duidelijk over alles. volgende keer gewoon aangeven hoor! mirell
Hier zijn ze ook altijd erg gehaast! erg vervelend! ik heb er ook al eens wat van gezegd, maar daar reageren ze nooit echt op Verder heeft onze wijkverpleegkundige echt een voorkeur voor FV erg vervelend en irritant! Kevin groeit goed nu (zegt de arts ook) en ja hij is wat lichter dan de lijn die zij gebruikt maar die is voor FV babies! als ik dat tegen haar zeg, zegt ze dat ook BV babies deze lijn moeten volgen... pff laat dan maar.. ik heb het dan al gehad! Ik kom daar nu echt alleen maar om te wegen/meten en de inentingen de rest van de vragen stel ik hier
Lekker handig als je iemand krijgt die je niet verstaat. Zou dus duidelijk gezegd hebben dat ik n andere wil die ik wel versta. Schiet toch niet op zo? Is niet echt een onderwerp waar je met handen en voeten over kan praten
ik ben 1 keer geweest en totnutoe goede ervaring ermee gehad. voelde me ook begrepen, anne had heel veel krampjes en gilde het gewoon uit soms, volgens de huisarts kon ze nog niet gillen nou moet hij snachts om 2 uur maar met haar rondlopen haha we moetsne onze voeding maar verdunnen(honger..) en venkelwaterdruppels geven. ik had her en der al gelezen over omneo, en van cb mocht ik gewoon overstappen op omneo, zij vond advoes van de huisarst maar niks binnen een week een baby die minder huilde en meer begon te lachen en nu 3 week later een vrolijk kindje, tuurlijk afentoe wel wat krampjes, maar ze huilt geen uren meer en slaapt snachts veel beter 16de 2de keer heen, ik hoop dat ik positief kan blijven over cb.
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met het consultatiebureau! Bij mij in het groeiboekje (en is de eerste keer ook gezegd) staat heel duidelijk dat als je bijvoorbeeld om kwart over negen een afspraak hebt je er een kwartier van te voren aanwezig moet zijn om eerst te wegen en meten e.d. De tijd voor de afpraak is dus de tijd waarop je echt bij de arts of vp wordt verwacht. Dus als dat bij jullie ook zo is, of in het boekje staat vind ik het niet vreemd dat ze aan jouw vraagt of je op wilt schieten, zo loopt de hele dag meteen al uit.. met een hoop klagende ouders in het vooruitzicht Maar hier een een perfect team op het cb en heb er veel steun aan (gehad)
ligt er ook aan wie je hebt. omdat ik naar een andere dag ging heb ik 2 andere , 1 heb ik er nu gehad, ze loopt altijd uit hoord eik al van mijn vriendin, 45 a 60 minuten uitloop is niks. ze kan van een mug een olifant maken. de 2 die ik eerst had waren veel aardiger en niet zo van o dit mag niet dat mag niet.
ik wordt al moe bij de gdachte dat ik over 2maanden weer moet. ik werk op een kdv en toch willen ze steeds uitleggen hoe alles moet, weet ik al! en als je iets vraagt krijg je een heel verhaal en nog geen antwoord ook heeft julia een vlekje in haar nek, dus ik zeg, het lijkt wel eczeem, nee hoor is het niet vraag ik dus vorige keer wil je nog eens naar dat vlekje kijken? en ja hoor je raad het al, lijkt wel eczeem zegt de arts ja daaag xxxxxxxxxxxxxxxx