Wist dat ik een makkelijk kind had, maar zo makkelijk......

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Skye, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Vanaf haar geboorte heeft ze al een speen en eigenlijk wilde ik haar daar vanaf hebben. Op CB zeiden ze paar maanden geleden ook al dat het beter was, maar toen was ze net helemaal zindelijk, dus toen gaf ze me het advies om er even mee te wachten.

Van de week dan eindelijk zo ver. Haar speen had ze in principe alleen in bed. Dus heb aan haar gevraagd of ze de speen niet eens weg zou gooien, want ze is immers al zo'n grote meid. Ze loopt naar de prullenbak, gooit de speen erin en loopt weer weg.

Nu al 3 nachten zonder mopperen gaan slapen en ze vraagt niet eens meer naar haar speen. Ben zo trots!!!!

Ik zag het hele gedoe al voor me, slecht slapen, huilen om haar speen ed!! Maar niks van dit alles. Weer het bewijs dat ik zo.n makkelijk kind heb, ik bof maar!!

2. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Wauw, ik snap dat je super trots bent op je meisje! Hier (helaas) een duimertje, dus weggooien zal niet gaan ;). Maar mijn zoontje duimt alleen nog maar als hij heel erg moe is. Ik let er ook wel op dat hij niet de hele dag door loopt te duimen. Maar ik hoop dat het uiteindelijk bijna net zo makkelijk zal gaan als bij jouw dochter!

Groetjes Mariska

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Wauw! 'K hoop dat het hier ook zo makkelijk zal gaan. (Zie trouwens dat mijn dochter 3 dagen ouder is)

4. flakka

flakka Lid

20 jul 2008
    6
    0
    0
    Ter geruststelling ook met een duim kan het zo makkelijk gaan.
    Hier dochter met 2 jr 11 maanden gestopt met duimen. Eén keer gezegd eigenlijk is het niet zo goed voor je tanden. Ow, oke, zie madam en daarna dus gewoon nooit meer geduimd, ook niet in bed. Terwijl ze echt heel vaak die duim in haar mond had.

Fijn he!!

5. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Wauw, ik hoop dat het ook zo kan gaan met mijn zoontje ;). Maar op dit moment vind ik dat hij nog wel even mag duimen als hij gaat slapen. Hij heeft ook net een zusje gekregen. Dus genoeg veranderingen voor eventjes.

Groetjes Mariska

6. Skye

Skye Niet meer actief

Zooo, dat is echt knap. Ik was al blij dat ik geen duimer had, want dat leek me nog moeilijk, een duim kan je moeilijk weg gooien. Maarre jeetje, dat is echt wel knap!!!

7. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Wat toevallig, mijn dochter heeft haar speen ook zelf in de prullenbak gegooid met 2,5 jaar. Zij was toen ook net een paar weken zindelijk. Daarna zonder mopperen in slaap gevallen en ook niet meer naar gevraagd. :)

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Wat fijn dat ze zo makkelijk van de speen af is!

9. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Bij mijn zoontje ook geen problemen gehad maar hij was een stuk jonger toen ik zijn speen weg deed.

Hij was 14 maanden ofzo.

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier 1 dag naar haar 3de verjaardag! Goed op voorbereid, zelf weg laten gooien en voila!

Heerlijk he, als ze er geen drama van maken!
    Had me er namelijk helemaal op voorbereid!

Heerlijk!!! :D

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, ik vind het eigenlijk wel grappig :D! Wat super joh van haar dat ze er totaal geen problemen mee had/heeft! Misschien was ze er zelf gewoon ook aan toe om hem weg te doen.

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier ook met 2,5 gewoon weggegooid (door meneertje zelf) en geen probleem gehad. Het hoeft allemaal niet zo dramatisch

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heerlijk! Fijn voor haar zeg! :D

Oke, ook voor jou ;)

14. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Knap van je dochter!

Hier ook geen probleem! Hij was 2,5 jaar en ik vroeg zal ik hem weggooien, vond ie goed! daarna geen woord meer ervoor...En dat in de tijd dat hij net een broertje had gekregen!

Deel Deze Pagina