hahahaha het rook echt vies!!! Allemaal knoopjes vond ik terug en een haarspeldje... schaam me echt dood! x
Hahaha, nou hier was het echt vooral stof en haar. Wel een rood stukje plastic, geen idee waar het van was, maar gelukkig stonk het ook niet echt. Maar voortaan toch wel een paar keer per jaar doen dus!
ja er komt water uit en dat is best veel. Ik zet meestal een lage ovenschaal er onder om het water op te vangen want met een handdoek wordt het nog steeds een natte zooi. Het sleuteltje om het klepje open te krijgen zit trouwens aan de achterkant van je zeepbakje. Dat is wel handig om te weten. Verder doe ik het maar een keer per jaar of zo of ik moet een knoopje of zo kwijt zijn en die vind ik 9 van de 10 keer daar in terug. Naast een hele hoop haren en andere viezigheid. Dus na 6 jaar zou ik het zeker een keer doen.
Een tijdje geleden deed onze wasmachine erg vreemd. Hij wilde vaak niet meer goed centrifugeren. Nou wist ik dat een vriendin van mij dat ook al ooit had gehad, en dat daar een kindersokje in het filter zat. Dus ik aan haar nagevraagd, zei zij dat ze het aan een monteur hadden gevraagd, en dat je het filter idd regelmatig moet schoonmaken.. Ja wist ik veel.. Meteen naar gekeken en het filter zat vol met prut. Schoongemaakt en inmiddels doet de wasmachine het weer prima. Wij hebben de wasmachine dus 5 jaar, en niet eerder schoongemaakt... Ach, mijn viendin en haar vriend hadden de hele wasmachine uit elkaar liggen, toen bleek dat het filter gewoon aan de voorkant achter een klepje zit.. Het kan dus nog erger... Idd wel uitkijken met het openmaken van het klepje. Er kan nog water uitkomen.. (en een heleboel prut..).