Ik heb voor mijn zoontje van die aapies baby winterlaarsjes. Nu worden ze steeds erg glad aan de onderkant. Ik schuur ze regelmatig, maar nog dezelfde dag zijn ze weer glad. En nu mijn zoontje steeds meer begint met lopen, is dit erg onhandig! Wie herkent dit? En heb je een tip wat ik eraan kan doen?
Jawel, die van ons worden ook steeds gladder. Ons meisje lijkt er alleen geen last van te hebben. Misschien even contact opnemen met Aapie?
Er is bepaalde lijm/verf waarmee je van die anti-slip ribbels kunt maken. Moet je de zool wel goed schoon maken, het spul erop, laten drogen en dan fohnen. Misschien is dat iets. Dat schuren, waarmee doe je dat? Natuurlijk een zo grof mogelijk schuurpapiertje nemen, bijv korrel 80. En dan regelmatig blijven doen. Daar zal het wel wat van slijten, maar goed, ze hoeven toch niet eindeloos mee te gaan.
Dankjewel voor jullie reacties! Ik merk dat mijn zoontje er soms echt mee weg glijdt. Maakt het natuurlijk niet makkelijker! Ik schuur met een grof schuurpapiertje. Ik heb aapies gemaild. ben benieuwd! Wat is dat antislip spul wat je bedoeld dan? Waar kan ik dat krijgen?