Kan tv/you tube kijken kwaad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SophieW, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Onze dochter van 8 maanden vind het heel leuk om op de computer of telefoon kinderfilmpjes te kijken. Ook de tv is heel interessant. (Bv bij disney sing along songs zit ze helemaal mee te wiebelen en te lachen/pruttelen zo schattig!)

Ook kijkt ze wel eens mee als mijn man een videospel speelt. Het liefst hamert ze zelf ook even op het toetsenbord :)

Ik weet eigenlijk niet zeker of dat kwaad kan voor haar? :(

Ik kan alleen info vinden over de morele kant (kinderen moeten zelf spelen etc.) Maar dat bedoel ik niet, dat is iets wat ieder voor zich moet beslissen.
    Ik bedoel meer voor haar gezondheid, haar ontwikkeling van bv haar ogen en hersenen.

En dan tv/pc kijken met mate he? ;) Alles waar te voor staat is natuurlijk nooit goed :);)

Weten jullie daar meer van? Is daar onderzoek naar gedaan?

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Geen idee.. Maar volgens mijn HA kon even geen kwaad, zolang het geen urenlang of dumpen voor de tv werd! Mijn meisje is stapeldol op woezel en pip mag 1 afl. P.d kijken, als de melodie begint worst ze helemaal druk enthousiast!!

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Met mate kan echt geen kwaad haar, en verder natuurlijk niet te dicht op het beeldscherm + in een goed verlichte kamer :)

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Hier heeft ze elke dag haar babytv moment.
    Ze geniet er met volle teugen van, en ik vind het niet erg..
    Zoals deze week kijkt ze wel wat meer tv, maar komt omdat ik al een week ziek ben. Met de tv blijft ze mooi rustig hihi. Maar moet zeggen, dat ze er niet anders van word hoor, door n week "veel" tv kijken.. Ze vermaakt zich nog steeds goed slleen.

Ik zie het probleem er dus niet in :)

Deel Deze Pagina