Hey ik ben nieuw hier. Ik heb 1dochtertje die is net 5 en we gaan voor nog 1tje. Nu mijn vraag is ik hoor bij sommigen dat je gerust paar dagen voor je ong word kunt testen en dan paar anderen die zeggen best erna. Het is nu mijn 2de ronde normaal deze vrijdag moet ik ong. worden. Maar loop al meer of een week met pijnlijke borsten en ik ben iemand die in feite weinig gevoel heeft op die plaats is om zot te worden (steken, spanningen,...) Bij mijn dochtertje was ik alleen moe en kan me verder niks herinneren. Groetjes
Je kunt wel een paar dagen voordat je ongesteld wordt testen. daar heb je speciale gevoelige testen voor. maat tis niet zo dat je een week voor de tijd testen kan. meesten testen op de dag dat ze ongesteld moeten worden.
Je kan testen, met het risico dat het vals negatief is ( dus dat je wel zwanger bent, maar nog te weinig heg hebt om de test positief te laten uitslaan) en met de wetenschap dat 50 % van de zwangerschappen al voor nod verkeerd gaat. Dan wordt je 'gewoon' ongesteld. Dus als je dan positief test en je wordt een paar dagen later toch ongesteld kan het zwaarder wegen omdat je weet dat je zwanger was, terwijl je anders zou denken dat het gewoon niet gelukt is. Snap je wat ik bedoel? Ik had bij beide 4 dagen voor nod een positieve test. Ik heb dus wel de gok genomen, had niet genoeg geduld Succes en ik hoop voor je dat het raak is!
Bij mij sloeg die 4 dagen voor mijn nod negatief uit en op mijn nod heeeeeel licht positief. Niet bij iedere vrouw gaat het hcg zo hard omhoog
bij mij had ik heel rap gevoelige borsten ik kon het daardoor al weten dat ik zwanger was maar met te testen heb ik altijd gewacht tot ik overtijd was
Testen. Als je echt overtijd bent is de kans erg groot dat als je zwanger bent de test positief is. Dus doe maar, dan ben je van de spanning af
Hey mariellesusan 7dagen testen zou ik zeggen! Ik zou vrijdag ong moeten worden zal mss beter wachten en kijken en eventueel zaterdagmorgen testen in geval ik nog niks heb. Pfff het is zo spannend. Kijk er echt naar uit
Weet er trouwens iemand van jullie of die zwangerschapstesten van de action betrouwbaar zijn? Van kruidvat weet ik van wel maar van de action niet. Bedankt alvast
ik heb goede ervaringen met actiontesten. Nooit vals positief (zoals sommige op dit forum melden) Wit bij negatief, streepje bij positief. Je moet uiteraard wel binnen 10 min. aflezen en niet nog een halve dag later... Gebruik de testen echt al lange tijd (helaas)
Ik ga pas testen op de dag dat ik ongi moet worden.. dan heb je sowieso meer kans op een duidelijke test.
Ok ja ze zijn niet duur van de action. Daarom dat ik twijfelde Maar kijk ga gewoon de natuur z'n gang laten gaan en tegen zaterdag niks dan test ik. Vind het tof om eens erover te kunnen praten :-D