hoe preuts ben je

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namya

namya Niet meer actief

ik ga aanstaande maandag voor het eerst naar een beautycentrum, je bent verplicht om in de baden en sauna's naakt te zijn......nou is het op vrouwendag dus dan is het voor mij gewoon even die "eerste 5 minuten schaamte" overwinnen en verder heb ik er geen moeite mee naakt te zijn bij vrouwen

MANNEN zijn een ander verhaal, ik zou zelf niet naakt willen verschijnen voor mannen en wil ze zelf ook niet naakt zien.

Het heeft niets te maken met religie of wat dan ook, het is gewoon de gedacht dat ik mezelf alleen naakt wil laten zien aan mijn eigen man (als ik om medische reden naakt moet zijn en een mannelijke arts zou me behandelen zou ik daar overigens geen enkele moeite mee hebben)

maar hoe preuts zijn jullie??

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

redelijk preuts. gek genoeg maakt het me bij een dokter niet uit. zeker na de bevalling niet meer. maar een sauna ben ik nog nooit geweest. ook op een vrouwendag zou ik me nog schamen denk ik. loop ook niet graag in bikini. doe het wel hoor. ben ook wel ruim 10 kg te zwaar en van de bevalling heb ik een flinke lubberbuik overgehouden. maar voor die tijd had ik het ook al.

3. danip

danip Niet meer actief

Ja dat heb ik ook. Ik zou het niet willen om naakt te zijn in bijv. de Zwaluwhoeve bij al die mannen, en ik wil hun zweipende zaakjes ook niet voorbij zien lopen.

Bij andere vrouwen doe ik het ook alleen als het ook echt moet. Zo heb ik op een festival wel eens gedouched tussen 50 andere vrouwen in zo'n grote doucheruimte zonder aparte hokjes. Maar dat was de enige optie, en dan nog douche ik dan zo snel mogelijk. Ik voel me dan helemaal niet op mijn gemak. Stom he! :)

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik ben ook behoorlijk preuts wat helemaal naakt betreft , zou me doodschamen en ook niet weten waar ik moest kijken met allemaal naakte vrouwen of mannen :) Bang dat ik ergens tegenaan kijk en iemand dat zou zien ...

5. namya

namya Niet meer actief

ja ik ben wel iemand die mensen gaat bekijken op me gemak :D

wil daarom ook geen mannen zien , bij vrouwen ach ja ze hebben niets wat ik niet heb dus dat is wel vertrouwd om te zien

6. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Ik heb er helemaal geen moeite mee! ik heb zelf het idee dat vrouwen elkaar meer bekijken in de sauna dan mannen naar een vrouw kijken. Vrouwen vergelijken onbewust toch zichzelf met andere vrouwen. Nou ben ik niet zo naif om te denken dat mannen niet kijken hoor. Maar in de sauna is iedereen naakt en daarom heb ik er geen moeite mee. Komt denk ik ook wel omdat ik erg tevreden ben met mijn lijf.
    Gek genoeg heb ik er bij een arts meer moeite mee. Ik voel me dan zo overgeleverd aan de arts. Ik ben naakt en hij heeft gewoon zijn kleding aan. Net of de verhoudingen niet kloppen dan.....

Hebben meer vrouwen dit?

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ga zelfs niet op vrouwendagen.....

8. namya

namya Niet meer actief

dit had ik bij mijn vorige huisarts, kreeg echt zo'n raar onderbuik gevoel bij hem, ben toen ook overgestapt en bij mijn huidige huisarts heb ik dat dan weer niet, toch persoonsgebonden bij mij

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben niet preuts vind ik.
    Loop graag in m'n nakie door het huis (ook als de gordijnen niet helemaal dicht zitten:)), ga zonder gene naar de sauna en ga het liefst naar het naaktstrand als we naar zee gaan. Ben ook zo opgevoed, we gingen ook altijd naar naturistencampings dus weet eigenlijk niet beter.
    Mijn vriend wil daar helaas niet heen, vind ik erg jammer. Niet eens om het naaktlopen maar de sfeer is op de meeste naturistencampings veel prettiger en relaxter (vind ik;)).
    Dus nudistje in tha house!:D

10. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een aantal jaren geleden heb ik weleens model gestaan bij een kunstacedemie. In mijn nakie! De eerste paar minuten was wel ff doorzetten hoor. Ik was tenslotte de enige die bloot moest.
    Daar stond ik dan op een soort podium en alle studenten kijken.
    Maar iedereen was heel vriendelijk dus uiteindelijk viel het me 100% mee.
    Groetjes Gwen

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb zon hekel aan mijn eigen lijf dat ik dus niet bloot ga ik een ruimte gevuld met vrouwen en/of mannen..
    dat is niet eens preutsheid maar meer schaamte :)

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben niet echt preuts. Naar de sauna gaan vind ik geen probleem al hoop ik wel dat ik geen bekenden tegenkom. Toch zal het nu wel weer even spannend zijn, want moet nog een beetje wennen aan dat veranderde lijf en dan vooral die borsten..:(

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ff off topic maar gut, ik ben echt blind marye... ik las dat je een 2ling had en had even zoiets van zooooooooo, dat is een zware dracht geweest met bijna 5 en 4 kilo hahahahhaah , maar dat is hun lengte en gewicht nu lol

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik ben redelijk preuts, maar ik heb ook weinig behoefte om tegen andersmans blote kont aan te kijken.
    Ik deed altijd aquagym bij de sportschool, tja, dan zit er ook niets anders op dan in de gezamenlijke kleedkamer je om te kleden, dus dan zit je wel even in je nakie, maar de rest ook.
    Met een bevalling had ik nergens last van, had wel wat anders aan mijn hoofd om me daar druk om te maken.
    Om naar de sauna te gaan of zo'n beautycentrum waar je in je nakie rond moet lopen, dat zie ik niet zitten, doe ik ook niet. Gewoon in mijn bikini maakt me niet veel uit.

15. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ik ben heel erg preuts! Ik ga ook niet naar sauna's e.d. Vond het zelfs vervelend dat de echoscopiste een inwendige echo maakte bij 9 weken. Ik vind het ook een beetje een vervelend idee dat mijn man douched met andere mannen bij de voetbal... stom he..maar heb gewoon een beetje het idee..dat is alleen voor elkaar en alleen wij mogen dat van elkaar zien...

xxx

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ehm, op dit moment ben ik erg preuts. Maar dat heeft er mee te maken dat mijn lichaam volkomen veranderd is door medicijngebruik, 2 zwangerschappen en daardoor gebrek aan beweging. Dus nu schaam ik me heel erg voor mijn lichaam.
    Mocht ik een heel mooi lichaam hebben zou ik er geen problemen mee hebben me te laten zien in een suana ofzo. Denk ik.

17. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik ben echt heel preuts hoor... Ik moet er zelfs niet aan denken om naar een vrouwendag in de sauna te gaan. Niet omdat ik niet naar anderen kan/wil kijken, maar ik vind het niet prettig als anderen mijn naakte lijf zien. Na drie zwangerschappen is mijn buik ook echt niet meer zo mooi, dus ik schaam me er eigenlijk ook een beetje voor.
    Als ik naar het strand ga en ik moet nog even m'n badpak/tankini aan doen ga ik dat echt niet zomaar even op het strand staan doen. Mijn man interesseert dat echt helemaal niet...
    Bij artsen heb ik niet zo heel veel moeite, zeker niet als het om een gynaecoloog gaat. Ik heb wel moeite met al die in,- en uitlopende artsassistenten. Die zijn vaak toch een stuk jonger als jezelf en nog een beetje klungelig, daar voel ik me niet zo bij me op m'n gemak.
    Pas moest ik voor een foto van m'n rug en moest toen met ontbloot bovenlijf in die kamer. Komt er zo'n mannetje naar me toe die amper normaal Nederlands kon praten, sta ik daar in m'n ontblote bovenlijf..... en hij maar kletsen. Ik had echt zoiets van: rot op joh! 'k Vond het net zo'n vieze 'gluurder'.

18. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben helemaal niet preuts en vind de sauna dan ook heerlijk ;) Ook al heb ik van mezelf een beetje overgewicht.
    Maar is het niet zo dat bij de meeste sauna's (bij Zwaluwhoeve weet ik het zeker) er een badpakken dag is?

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Na de 1e zwangerschap en bevalling heb ik mijn preutsheid overboord gegooid :p

20. namya

namya Niet meer actief

ja klopt elysium ook hoor!!

Deel Deze Pagina