Ik ben best onzeker over mijn lichaam, want ik ben best dik. Daarom ben ik ook best preuts. Ik schaam me een beetje voor mijn lichaam. Ik ben nog nooit in een sauna geweest, alleen in een vakantiehuisje samen met mijn man. Maar ook in gezamenlijke doucheruimtes zou ik niet graag douchen. Ik ben dus niet graag naakt tegenover anderen, behalve mijn man. Maar daarentegen vind ik het niet meer erg om met de benen wijd bij de gyn te moeten liggen, ik ben er nu zo aan gewend...
Ik ben eigenlijk niet preuts, helemaal niet betreft sauna's. Maar moet zeggen dat ik al vanaf m'n 10e met m'n moeder regelmatig meeging naar de sauna.
heel erg preuts! Ik heb me vlak voor mijn vorige bevalling ook grote zorgen hierom gemaakt, echt GROTE zorgen! Gelukkig weet ik nu dat die preutsheid wel verdwijnt als het kind er eenmaal uit wil/moet. Maar een weekje of 2 na de bevalling ben ik zeker weer zo preuts als normaal...
Ik ga (al is het nu al een tijd geleden) vaak naar de sauna. Ga meestal met mijn vriend, dus dat kan niet op vrouwendagen. Heb daar geen probleem mee. Zijn vaak toch allemaal van die verrimpelde mannetjes . Maar als ik daar naakt zit en Brad pitt loopt voorbij... . Dan schaam ik me wel rot ja. Dus vind het geen probleem, zolang er maar geen knappe mannen rondlopen. Scheef he. Ga ook vaak met een vriendin of zusje. Bij de dokter heb ik er ook geen problemen mee hoor. Die ziet dat elke dag, niks nieuws voor hem. En vooral sinds de bevalling. Daarbij heb ik 2 uur lang met mijn benen wijd gelegen, een daarvoor liep ik al 30uur in mijn blote gat in het zkh rond. Dus die schaamte is allang met de noorderzon vertrokken .
Ik ben absoluut niet preuts! Begrijp me niet verkeerd, ik heb een vreselijke hekel aan mijn eigen lichaam. Maar dan om zelf naar te kijken. Ik ben iemand die mezelf niks vind maar altijd denkt: als anderen mijn lijf niets vinden, dan kijken ze de andere kant maar op! Dus ik ga wel naar de sauna, loop thuis ook naakt, schaam me niet voor mijn lijf en ga dus ook gewoon topless op het strand. Ondanks mijn lelijke lichaam, straie, vreselijk lelijke tepels etc. Ik ben ik en als je niet wilt kijken, kijk je dus niet
Mwah hier valt het opzich wel mee... Goed ik zal niet gauw naakt in de sauna gaan zitten met mannen enz erbij maar mijn vriend moet soms wel zeggen als ik in mijn onderbroek boven rond loop: Ehummmm de lamellen zijn niet dicht iedereen kan zo naar binnen kijken *oops* Inmiddels ben ik artsen ook wel gewend, er zijn zoveel mensen die mij naakt hebben gezien of inwendig onderzoek hebben moeten doen dat ik er wel aan "gewend" ben in hoeverre je daar aan gewend kan zijn Maar nee ik zal niet zomaar naakt rond gaan lopen in een sauna... Overigens heb ik weleens topless gezont maar dat zal ik niet doen op een overvol strand!
vrouwen vind ik niet zo erg.... maar idd gemengd zou ik niet zo gauw gaan.... mn vriend heeft trouwens overal schijt aan.... hij vindt dat het maar een lichaam is... Zo ging hij een tijd geleden op een zondag iets voor in de container gooien... Hij had alleen een witte boxershort aan, (die weinig aan de verbeelding overliet) en zn schoenen.... Waarop ik vroeg: ga je zo naar buiten....?? ja hoor... Toen liep hij terug naar binnen.... dus ik dacht.. hij heeft zich bedacht... waarop mijnheer zei: ff mn pet pakken, want heb mn haar niet gedaan... en hup naar buiten was hij....
Was altijd erg preuts ... Maar sinds, wat het lijkt, heel de wereld mijn kijkdoos heeft gezien tijdens de bevalling is de preutsheid als sneeuw vooor de zon verdwenen
Totaal geen moeite mee. Eerlijk gezegd zie ik het niet eens als ik in de sauna zit, alsof het me gewoon niet opvalt. Iedereen loopt in z'n nakie en eerlijk is eerlijk ... als iedereen er "hetzelfde" uitziet (zonder kleding dus), dan blijkt dat niemand een perfect lijf heeft iedereen heeft wel wat. Sterker, als ik z'n dag in de sauna heb rondgehobbeld, dan vind ik het zelfs helemaal niet fijn dat ik weer kleding aan moet doen ....
ben totaal niet preuts.. heb model fotografie gedaan ook wel eens naakt (netjes naakt) sauna heerlijk lekker in je blote kont vind het altijd weer verschrikkelijk als je je kleren weer aan moet zit zo strak allemaal.. heb ook geen problemen met mannen in de sauna we komen daar allemaal voor 1 ding rust en relaxen.. moet wel zeggen als er een lekkere man langs komt lopen kan ik het niet laten om even te kijken wat hij is de kuip heeft maar ga niet zitten staren ofzo hahah dokter vind ik ook niet erg denk altijd maar zo hij zal vast wel veel erger hebben gezien hahah.. ze kijken er op een hele andere manier naar (hoop ik).. kusjes Nukie
Naakt in de sauna ed rond hobbelen hoeft van mij niet. Maar als ik een shirtje wil passen en de pashokjes zijn vol trek ik gerust mijn shirt uit en sta ik ook midden in een drukke winkel in mijn bh om het shirtje te passen. Bekenden zoals mijn tante mijn mama ed boeit me niet als die me naakt zien en ga tijdens het douchen gerust hele gesprekken aan. Dus het verschilt heel erg
Ik ben niet preuts. Mijn ouders zijn naturisten en ben van jongs af aan gewend om blote bipsen te zien of in mijn eigen blote bips rond te rennen. Eén van de belangrijkste lessen die ik hiervan heb meegekregen dat werkelijk niemand het zogenaamde 'perfecte' figuur heeft zodra de kleren uit zijn. Deze wetenschap maakte me als puber juist meer zelfverzekerd. Ik ben zelf geen naturist, maar vind het nog steeds fijn om naakt te zijn, vanwege het vrije gevoel dat het geeft.
Hahaha ik moest zo lachen toen ik dit las!! Zou ook echt zo'n stunt zijn voor mijn vriend!! Daarintegen ben ik best preuts, ik ga graag naar de sauna, maar dan wel in badkleding, wil ook niet samen douchen met andere vrouwen. Alleen bij mijn zus, moeder of vriend vind ik het niet erg. Die heb ik al zo vaak naakt gezien... Ik hou er wel van om in mijn nakie door het huis heen te hobbelen, moet Arjan ook wel eens zeggen van, hallo de gordijnen zijn niet dicht
Das hier ook. Terwijl ik voor de zwangerschap wel regelmatig naar sauna ging. En het enige wat k heb over gehouden aan zwangerschap is een flubberbuik dus zo erg is het niet maar toch doe ik t niet....
heel preuts maar ik hou ook niet van de sauna vindt het niks die warmte..en sowieso met zijn allen naakt rondhobbelen bleeh en dat met je blote kont op een bankje zitten zeker waar iemand daarvoor ook met zijn blote kont op heeft gezeten brrrrr ik zon bijv ook niet topless en ik zag enorm op tegen de bevalling omdat ik dan open en bloot moest liggen ( maar tijdens de bevalling intereseerde me dat dus geen r**t) Op de sportschool douch ik niet dat doe ik lekker thuis maar als ik heb gezwommen dan kleed ik me wel om in de gezamenlijke hokjes omdat het meestal samen met mijn zoontje is en dat werkt gewoon niet in een klein hokje.
ik ben best preuts maar ben wel heel tevreden over me lichaam ben slank en heb weinig tot geen putjes dus daar hoef ik me niet voor te schamen ik hou er gewoon totaal niet van dat andere mensen me bloot zien vind het niet nodig.. ja als ik n relatie heb dan ben ik natuurlijk niet preuts maar ik ben ook niet het type dat meteen met n man naar bed gaat of wat dan ook.. bij mijn gynaecoloog ben ik bijvoorbeeld helemaal niet meer preuts die heeft me doos zovaak gezien dat ie m met zn ogen dicht kan beschrijven haha dus daar heb ik geen moeite meer mee...
Ik vind het heerlijk om naar de sauna te gaan en stoor me totaal niet aan blote lijfen, man of vrouw. Thuis loop ik ook gerust naakt van de slaapkamer (boven) naar de badkamer (beneden). Geen probleem. Ook wat betreft artsen heb ik (helaas) de nodige ervaring. Het voelt raarder om alleen van onderen naakt te zijn dan helemaal naakt te zijn. En die dokters zien zoveel naakt, die worden echt niet anders van mijn lijf. Ik ben naakt bevallen, heerlijk. Geen kleding aan en ik heb totaal niet gedacht aan de artsen die om me heen stonden. Ik kwam uit bad en had enorme persdrang en had het warm. Geen moment gedacht aan kleding, welk keurig bij me. Niemand die er iets van zei. Verheug me nu al weer op een komende saunabezoek