hoe preuts ben je

Discussie in 'De lounge' gestart door namya, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    totaal niet preuts hier. Heb geen moeite met naakt waar of met wie dan ook

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Niet echt preuts geloof ik. Sauna vind ik geen enkel probleem, schaam me er minder als in mijn bikini. Ik heb het idee dat mensen minder naar elkaar kijken als ze bloot zijn dan wanneer je een bikini aan hebt. Ik ga trouwens juist liever niet op een vrouwendag, het is er dan heel druk en vrouwen kijken juist naar elkaar.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Denk niet dat ik preuts ben, maar vind het gewoon niet nodig om er naakt bij te lopen, houd dat liever voor mezelf en mijn man.

Dokter vind ik echt geen probleem.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat laatste wat je zegt herken ik wel. We hebben nu een vrouwelijke ha maar nog heb ik er wel moeite mee.
    Ik ga niet naakt naar een sauna of beautycentrum. Ook niet als het alleen vrouwen zijn in dat opzicht ben ik wel preuts ja. Hier nakt in huis lopen waar mijn man bij is geen moeite mee, maar niet iedereen hoeft me naakt te zien, vind ik geen prettig gevoel.

5. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik ben aardig preuts wat dat betreft.:)
    Zou me niet op mijn gemak voelen naast naakte vrouwen en mannen.
    Maar al helemaal niet bij mannen.:$
    Hahaha zie het al voor me! mannen die met hun slierten zwaaien.:D hooii

Heb zelf een mannelijke arts,maar bij hem zou het me niet veel uitmaken denk ik.;) Volgens mij omdat het dan om je gezondheid gaat ofzo.

6. Ik ben heeeel erg preuts! Ik kleed me zelfs (nog) aan onder de deken als m'n vriend bij me is, of ik vraag of ie zich om wil draaien ;)
    Hoop dat dat bij hem wel over is over een tijdje hoor, zal ook vast wel zo zijn! Ik merk gelukkig dat ik al wat 'makkelijker' begin te worden in zijn buurt, maar helemaal weg is het nog laaaang niet!

Naar een sauna of naakstrand zou ik echt nooit durven.. Hoewel, misschien als ik ooit op een dag in maatje 38 pas (nooit dus :p) ;)

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik ben niet preuts. Ik ga regelmatig naar de sauna en heb daar ook geen probleem mee.

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik ben nogal preuts ja.

We gaan dinsdag naar een welness centrum en heb echt eentje uitgezocht waar badkledij is toegestaan, no way dat ik naakt ga!!!

Ja, we zijn naakt geboren, maar ik voel me veel te slecht in mijn vel en voel niet de behoefte om in bijzijn van andere mensen naakt te tonen!! :)

9. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik vind het echt geen enkel probleem om naakt in een sauna rond te lopen, of dit nou met mannen is of niet, maakt me echt niets uit! :)

Maaaaaaar als ik met een bekende ben, dan ligt het eraan hoe die bekende reageert.. als die heel preuts gaat doen, vind ik het ineens lastig om naakt te gaan. Ineens neem is dat gedrag over en vind ik het niet meer zo normaal om gewoon zo uit de kleren te gaan, terwijl het normaal geen probleem is! :p

10. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik ben toch wel behoorlijk preuts.
    Ben ook nog nooit naar de sauna of zo geweest.Bij de dokter heb ik tot nu toe altijd nog weten te voorkomen uit de kleren te moeten.
    Ik maak me ook best al wel veel zorgen over de bevalling aangezien dat moeilijk zal gaan met kleren aan.
    Thuis loop ik overigens ook niet naakt rond.Houd tijdens het douchen ook goed de deur op slot.

11. 4days

4days Niet meer actief

Nou preuts zou ik het niet willen noemen, alleen ik schaam me dood... :) Voor de (1e) zwangerschap zou het me niet zoveel uit hebben gemaakt. Maar nu met die zebra-flubber-buik, no thank you!

12. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Eigenlijk niet.. ook al vind ik mezelf niet heel lekker in mn vel zitten met mn zebra buik, ik ga met een goede vriendin en onze kindjes gewoon samen met bikini in bad, persoonlijke fotootjes worden ook bekeken... ach ja... wat heb je aan schaamte... Juist met meer vrouwen zou ik meer moeite hebben, vrouwen keuren elkaar natuurlijk snel op ''mankementen''

13. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Preuts, wat is dat?
    Iedereen is toch naakt geboren.

14. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    pfffffffffff behoorlijk preuts.
    Mijn man had een x als verrassing een dagje veluwe hoeve gedaan. Hij had er ook verder niet echt bij stil gestaan dat mannen en vrouwen gemengd waren en naakt! Nou het begon al met gezamelijke kleedruimte ik snel in mijn badjas geglipt en zo verder uitgekleed hahahaha en in de sauna heb ik continu met een handddoekje omgezeten :D Voelde me de hele dag me niet op mijn gemak ;)

15. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Preuts,
    Ja, het is mijn lichaam en die gooi ik niet in de volle Gloria naar buiten.
    Vreselijk, ook in de sauna, van die 'gluurders'
    Heb een normaal figuur/gewicht en geloof het geen gram vet. Maar het idee. Maar wel bij de gyn of verlos, daar liet ik alles wel weer zien in de Volle Gloria. De gyn ging naar binnen met een soort (sorry, weet de naam niet) condoom met een soort staaf.. en dat kon me niet bommen. Ik wou het kindje gewoon zien ;)

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wat sauna en zo betreft best erg preuts maar denk dat het meer te maken heeft hoe me lichaam veranderd is na 3 zwangerschappen...van te voren was ik er wat makkelijker in.

Met medische onderzoeken maakt het me echt niet uit..lig zowat iedere week met me boven gedeelte bloot in het ziekenhuis

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Ben niet preuts lig topless op vakantie als ik daar zin in heb,en heeerlijk we gaan
    1keer in de maand naar de sauna en dan lekker de hele dag in je blote reet
    Veeeel fijner dan in bikini dan is het juist een vleeskeuring en in de sauna vind ik helemaal
    Niet daar zit je voor de ontspanning.het enige wat ik af en toe heb is dat ik onzeker
    Over me figuur ben zelfs bij mn vriend dat gaat eigenlijk alleen over me billen

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

geen last van.

Topless op strand , sauna, heerlijk, topless in achtertuin. in bikini met mijn tijger en flubberbuik intresseert me niet.
    Het is namelijk mijn lijf en als iemand me niet wil zien kijken ze maar de andere kant op.
    Onderzoeken doen me als helemaal niets, is nodig.

Alleen als het onfatsoenlijk zou zijn dan doe ik het dus niet. Topless ofzo.

19. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ongelooflijk preuts! Ik schaam me niet voor mijn lichaam ofzo, ben altijd slank geweest, maatje 36, nu nog steeds. Maar ik hou er niet van als anderen mij naakt zien. Sauna enzo ga ik nooit.

Naar mannelijke artsen ga ik ook nooit. Ik vraag altijd naar een vrouw.
    Maar zelfs bij een vrouwelijke arts heb ik er moeite mee om uit de kleren te gaan. Had het tot nu toe ook nog nooit eerder gedaan, maar toen ik 8 weken zwanger was moest ik een inwendige echo en dat vond ik echt niet leuk. Maar gelukkig was het in die kamer donker en had ik een witte laken over me heen. Maar later die avond moest ik ook nog een inwendige onderzoek dat was voor het eerst in mijn leven, het was een vrouwelijke arts met haar assistente. Ik had er zoveel moeite mee. Het idee alleen al dat ik daar met mijn benen wijd lig en iemand zit zo uitgebreid tussen mijn benen te kijken.
    Vreselijk! Ik lag daar echt met tranen:)
    Laatst moest ik weer een inwendige onderzoek en een uitstrijkje laten maken bij een vrouwelijke arts, heb weer met tranen daar gelegen. Ik kan er maar niet aan wennen. Vreselijk!
    Ik maak me nou al ontzettende zorgen over de bevalling. :(

20. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hier heeft het wel iets met religie te maken, ik ga niet bloot voor anderen en hoef anderen ook niet naakt te zien. Behalve mn eigen man:D

Vind het ook vies om te zien, in de sportschool ook altyd ongevraagd gecnfronterd met blote konten, hangtieten, cellulites en ongeschoren vrouwen. Bah bah, Erg onsmakelijk ;)

Deel Deze Pagina