thuiswerk

Discussie in 'De lounge' gestart door Rica, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    #1 Rica, 3 jan 2014
    Laatst bewerkt: 3 jan 2014
    Ik ben die wisseldiensten zat, altijd bang dat we ze uit logeren moeten doen omdat onze diensten niet uitkomen.
    Ik wil graag zoveel mogelijk bij mn kinderen zijn, nu dacht ik aan thuiswerk

Niks erotisch of webcam maar meer pakketten maken of dingen in elkaar flansen of iets anders?
    Wie doet dit?

Wat is het en wat verdien je ermee?hoeveel tijd ben je er dan voor kwijt?
    Tips via pb ook welkom.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Topic opgeschoond!
    Ts geeft duidelijk aan wat ze juist niet! zoekt, daarnaast zijn berichten over dit soort thuiswerk niet toegestaan.

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Zover ik weet bestaat inpak werk niet echt, althans ik heb het nog nooit gevonden. Maar als je het vind mag je mij een pb sturen ;)

4. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

5. Flubje

Flubje Niet meer actief

oeh! streng! Maar ok, snap het :)

Hier zijn wel vaker topics over geweest, maar heb nooit iets voorbij zien komen waar je echt goede verdiensten uit haalt. Er zijn van die websites waar je een soort reclamestukjes of ervaringsstukjes kunt schrijven over bepaalde producten. Ik heb me daar ooit ook voor opgegeven, je moet eerst een stukje typen en dan wordt bepaald hoe goed je schrijft en dus hoeveel je kunt verdienen. Hoewel ik wel de hoogste categorie scoorde zijn de verdiensten niet enorm. En de producten waar je over kunt schrijven zijn mij zo vreemd (bepaalde gereedschappen, of horloges of isolatie materiaal, vanalles eigenlijk) dat ik er niets over te melden heb :)

Als je meer wil weten kan ik wel even opzoeken hoe die site ookalweer heet..

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    mijn broer heeft t ooit gedaan...
    vreselijk! er stonden 20 kratten in huis. we zaten met zn allen mee te helpen anders was t niet op tijd af. hele dagen mee bezig en verdiend geen ruk.
    niet aan te raden dus.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dit is een niet echt bedrijf dus ik zou er niet op ingaan.

Daar kan je je '' gratis '' inschrijven maar uiteindelijk moet je wel betalen om vacatures in te kunnen zien of 0900 nummers bellen om te kunnen solliciteren.

Zodra je moet betalen om vacatures in te kunnen zien zijn het oplichters.

8. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
  9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Vaak is er niet heel veel te vinden, en waar je dan op uit komt is idd 10 kratten wegwerken waar je lang en veel mee bezig bent, voor geen geld...

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oké eigenlijk lijkt het mooier dan dat het is.... Jammer.

11. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja anders zou iedereen het toch wel doen..

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Inpak werk verdiend helaas erg weinig. Mijn moeder heeft dit vroeger gedaan. We kregen bestek en daar zaten foute stickers op. Deze moest ze er afhalen en de goede erop plakken. Ze kreeg 0,10 per afgehaalde en bestickerde bestek.

13. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik weet niet waar je woont, in apeldoorn zit wel een bedrijf waar je thuiswerk kan ophalen, maar moet je wel in de buurt wonen,,

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dat is een 45 minuten rijden ruim...

tommo nou weet ik niet, er zijn er zat die veel moeten verdienen om goed te kunnen leven en rond te komen ik hoef niet zoveel extra te verdienen, zoek een bijverdienste als extraatje, niet dat ik zonder werk kan maar hoef geen fulltime baan ofzo. werk nu ook maar twaalf uur dus dat is ook geen vetpot.

Daarom open ik hier een topic, wie niet waagt wie niet wint, wie weet is er iemand die dit doet die het goed kan combineren en er een leuk extraatje mee verdient.

15. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, als je een paar uur bezig wil zijn voor een tientje kun je wel wat vinden in inpakwerk etc, verder is er gewoon niets.
    Eventueel kun je kijken bij Annie, maar dat is callcenter werk vanuit huis en dan heb je dus wel een rooster, en je hebt een stille werkplek nodig.

16. minon

minon Niet meer actief

Ik heb een schoonmaakbaantje waar ik mn dochter mee mag nemen. Krijg 50 euro voor het hele huis te doen per week. Ene keer ben ik drie uurtjes bezig andere keer vier andere keer weer vijf. Gemiddeld 12,50 per uur.

Deel Deze Pagina