Ovulatietest positief, daarna geen temperatuurstijging

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Giggle, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Hoihoi,

De titel zegt eigenlijk al...
    Ik heb vrijdag een positieve ovulatietest gehad, maar wel maar 1dah...normaal 2dgn (dag voor ovulatie en dag zelf) maar na de posi ovutest is er geen tempstijging geweest...
    Betekend dit dat m'n ei niet gesprongen is??

Ik heb vorige maand een miskraam gehad dus snap dat m'n cyclus wat ontregeld kan zijn, maar heb in nov ook een miskraam gehad en daarna gewoon op dag 20weer een ei gehad...
    Dag 20 zou nu komende donderdag zijn, maar was dus voor de zekerheid eerder begonnen met ovutesten...

Iemand een idee?? Is m'n ei geweest zonder tempstijging of is m'n ei op springen gestaan maar is ie niet geweest?komt ie dan nog of kan ik nu eerst m'n ongi verwachtten en is volgende maand nieuwe ronde...?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je geen temp verhoging hebt, is je ei nog niet gesprongen..even doortesten nog, het wil niet zeggen dat die alsnog niet springt!

3. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    Dankjewel voor je reactie, dat dacht ik zelf idd ook! Maar wist nu niet goed wat nu ging komen hahaha.Maar kan dus nog beide kanten op??
    OF hij springt nog.....OF ik krijg m'n ongi zonder ei tussendoor? Dat kan ook of kan dat niet en springt ie zoiezo nog?

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik weet alleen dat ik bijv ook een paar keer pas op dag 29 een vehoogd lh piek heb gehad..

Share This Page