Baarmoeder schoon,blijf misselijk

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzanne68, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Mijn miskraam is nu 11 dagen geleden door gaan zetten en helemaal volledig.Ook op de echo was te zien ,dat ik helemaal schoon was.Alleen blijf ik maar misselijk.Wel veel minder dan het was,maar misselijk genoeg om irritant te zijn.Van mijn vorige miskramen ben ik gewend,dat het veel harder zakte allemaal.
    Is dit normaal?Dat het zolang aanhoudt?

Groetjes,
    Suzanne

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met aanhoudende misselijkheid, maar wel met controle-echo's waarbij de baarmoeder schoon leek, maar waarbij dat toch niet zo was. Als je het niet vertrouwt, kun je je hcg laten prikken om uit te sluiten dat er niet toch wat restweefsel is achter gebleven. Het kleinste plukje kan soms een verhoogd of zelfs stijgend hcg veroorzaken, en dus ook voor aanhoudende klachten zorgen.

Suus

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik zeg hetzelfde als Suus35, bij mij was ook restweefsel achtergebleven en dat kan die klachten veroorzaken. Vraag inderdaad of ze HCG willen prikken.

Ik heb daar nu bij de tweede MK gelijk om gevraagd, want ik vertrouw de controle-echo niet meer na de vorige keer.

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    is het bij jullie gecurreteerd of vanzelf gekomen??
    vorige week gecurreteerd en zo een rare pijn in mijn buik,...weet niet wat het is, maar het voelt niet goed,...raar of niet??
    moet over 6 weken pas terug voor een controle, vind ik ook wel erg lang,...maar ok....

sterkte allemaal meiden!

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ben vorige week maandag gecuretteerd en ben ook nog regelmatig misselijk. Ik dacht dat het meer van mijn PDS kwam en dat ik die zwangerschap even uit mn hoofd moest zetten... Ik wacht de controle echo wel af als het niet erger wordt dan dit...

6. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    in november gecuretteerd, nu van de week met cytotec.

in november, en ik ben in december nog een keer gecuretteerd vanwege restweefsel, bleef ik een soort zwaar gevoel houden op de plaats van je baarmoeder. Dat heeft wel een poosje geduurd.

Als je het niet vertrouwd gewoon ziekenhuis bellen hoor, daar zijn ze voor.. Beter een keer teveel controle dan te weinig. (ik moest trouwens al na 3 weken op nacontrole komen)

Sterkte

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

@Berretje: bij mij kwam het vanzelf, maar ik moest uiteindelijk nog twee keer gecuretteerd worden in de afgelopen weken.

@Sahi: doe gewoon wat goed voelt, maar als je het niet vertrouwt, kun je de huisarts vragen om hcg te prikken, voor de zekerheid.

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik heb gewoon netjes een eisprong gehad(die voel ik altijd) en ben nu ongesteld,dus het kan wel....lang misselijk blijven na een mk.Het is bij mij nu een weekje weg ofzo.

Deel Deze Pagina